מיסטיקה בטלפון - איך זה עובד?

> כיצד תפיקי את המקסימום מייעוץ מיסטי?
> איך מתקשרים בפעם הראשונה?
> מה ניתן לשאול במהלך השיחה? באיזו מיסטיקנית לבחור?


בפעם הראשונה בישראל -

מדריך מיוחד לקבלת ייעוץ מיסטי בטלפון
(שמשפר את הייעוץ באופן דרמטי)

גלילה האסטרולוגית והמתקשרת

מאת: גלילה ראייה על חושית, אסטרולוגית ומתקשרת שלוחה 712

(המדריך נכתב בלשון נקבה אך מכוון לנשים וגברים כאחד)

מדריך זה נכתב על מנת לשפוך אור על התחום של ייעוץ מיסטי בטלפון. לייעוץ טלפוני עם מיסטיקנים יש יתרונות רבים! יחד עם זאת, כדאי לדעת מראש כיצד לנהל את השיחה, מה לשאול ולמה לצפות. אנו מקווים שמדריך זה יספק לך את התשובות שאת מחפשת ויפתח בפנייך עולם שלם של מיסטיקה, אהבה, מסרים ותשובות מלמעלה – עם המיסטיקניות הכי טובות בארץ!


שאלות נפוצות של לקוחות - לחץ כאן


ייעוץ מיסטי בטלפון


אנו חיים בעולם של עליות ומורדות...

אז אולי זו שעת לילה מאוחרת. אולי את מאוהבת. יצאת עימו וחשת שאת נוגעת בפסגת השמים, והנה לפתע נפילה. הוא הבטיח שיתקשר אבל זה לא קורה. אולי לא מזמן פיטרו אותך מהעבודה וכבר מזמן עברת את ה-50 ואת חשה שכבר אף אחד לא צריך אותך בשוק העבודה. אולי עלייך לפנות את דירתך בהקדם, כי בעל הבית מתכוון למוכרה. ואולי את דווקא מרגישה "סבבה" רק חייבת תשובה לשאלה שמטרידה אותך.

לעיתים משהו מטריד אותנו כ"כ, עד שאנחנו פשוט חייבים דעה נוספת, עזרה או כיוון חדש. אז הנה מתוך מצוקתך ואולי בפעם הראשונה, אצבעותייך מזפזפות על המקלדת בגוגל ואת רושמת משהו כמו ייעוץ מיסטי בטלפון.


ייעוץ מיידי כאן ועכשיו


חשוב לך שזה יהיה מיידי כי את רוצה לקבל תשובות על המקום.
ייעוץ מיסטי אינו תמיד זול, אבל בוער בך הצורך לקבל תשובות מדויקות ומקצועיות שיקדמו אותך בחיים. גוגל מציג בפנייך אתרים רבים ובכל אתר שמות רבים. את מתלבטת כיצד תשלמי. בין אם בכרטיס אשראי ובין אם באמצעות חשבון הטלפון שלך, ואת בוחרת לך את הדרך.

את מנסה לעיין בכרטיסי היועצים שבאתר, מתבוננת בתמונות אבל זה די נראה דומה כאשר על כל אחת יש בהחלט המלצות. אז או שאת בוחרת ביועצים מסוימים או שאת מניחה זאת ליד הגורל, למי שתהיה זמינה.


ייעוץ מיסטיקה בטלפון - הפעם הראשונה

ואז (עם לא מעט חששות של פעם ראשונה) את מחייגת והלב שלך הולם בחוזקה... האם יענו לי? מי יענה? מהצד השני עונה לך על המקום מיסטיקנית אדיבה שישר מציגה את עצמה ושואלת "מה תרצי לדעת?". מרגע זה מתחילה הרפתקאה שיכולה לספק לך תובנות עמוקות ולמלא אותך באושר.

אז איך תפיקי את מקסימום התועלת מהייעוץ הטלפוני? כיצד עליך לנהוג? למה לצפות ובמה הכי להאמין? מדריך זה נכתב ע"מ להפוך ייעוץ מיסטיקה בטלפון למשתלם ואיכותי.



חשוב - היתרונות של ייעוץ מיסטיקה בטלפון לעומת ייעוץ פרונטלי

✔ מיידי - הייעוץ בטלפון הרבה יותר זמין ומיידי, ולא מחייב אותך לנסוע למרחקים. ניתן להתקשר 24 שעות ביממה, ואף להתייעץ עם מגוון מיסטיקנים שונים.

✔ דיסקרטי - אבל יש גם יתרונות נוספים. כשאת מתייעצת בטלפון את נותרת באנונימיות שלך ופעמים רבות יותר קל לך להיפתח כאשר אינך יושבת מול אדם אחר. בפגישה פרונטלית את עשויה להתבייש מכך שהמיסטיקן יראה אותך בחולשותייך עם הפנים העצובות שלך, ועיניים שאולי דומעות.

✔ ייעוץ קצר וממוקד - בנוסף, את הרי לא תטרחי ותגיעי לייעוץ פרונטלי ל-10 דקות, או בשביל לשאול רק שאלה אחת. בטלפון לעומת זאת יש לך את האפשרות גם לשאלות בודדות, וגם לקבל תשובות של מספר דקות. ולשלם בהתאם רק על דקות ספורות.

✔ מגוון דעות - תוכלי בנושא חשוב להתייעץ עם מספר מיסטיקנים, ולא להסתפק בדעתו של מיסטיקן בודד. בייעוץ פרונטלי את יכולה "להיתקע" עם מיסטיקן שאת בכלל לא מתחברת אליו ואל מה שהוא אומר.

✔ חיסכון בזמן ובהוצאות נסיעה – לא צריך לנסוע רחוק, לא צריך לשלם כסף על אוטובוסים, רכבות, מוניות או דלק. לא צריך לחפש חניה ולא צריך להמתין. פשוט מתקשרים.

✔ מיסטיקנים בכירים – המיסטיקנים שלנו נבדקו אחד אחד. כל המיסטיקנים הינם מומלצים ומקבלים מדי יום עשרות שיחות טלפון מכל רחבי הארץ. אם כבר עורכים ייעוץ מיסטיקה בטלפון - אסור להתפשר על האיכות!

✔ הגבלת אורך השיחה – ניתן לרכוש כרטיסי חיוג, בהם אורך השיחה מוגבל מראש. כך תוכלי לקבל שליטה מלאה על ההוצאה שלך.


ייעוץ מיסטיקה בטלפון און ליין


באילו שיטות להיעזר?

לכל שיטה מיסטית יש את היתרונות והייחודיות שלה. כמובן שכדאי להכיר מראש את השיטות, כדי לדעת למה לצפות מכל שיטה, ובהחלט רצוי השילוב של מספר דברים. מיסטיקנים רבים מתמחים במגוון שיטות בו זמנית.

אסטרולוגיה – מספקת מבט שלם על כל החיים, על תקופות חיים, על אירועים על פי מהלכי כוכבים. התזמון שלה הוא מאד מדויק. והרי אנו יודעים שמאוד קשה לחזות את העתיד. היא תעזור מאוד להבין את החיים ולמה דברים קרו ומתי התקופה הנכונה לכל דבר.  היא תראה את ההזדמנויות לכל דבר. למציאת עבודה, כניסה לזוגיות ולהריון. מתי תקופות שיא לעומת שפל במהלך החיים. "החיסרון" הבולט הוא - שכדאי מאוד לדעת מראש את שעת הלידה המדויקת. שכן שעת הלידה המדויקת מאפשרת לקבל תחזית סופר מדויקת. תוכלו לעיין
במדריך למציאת שעת לידה שפרסמנו בעבר.
 
נומרולוגיה - טובה כמו אסטרולוגיה. היא יותר מהירה, פחות מפורטת ומעמיקה מאסטרולוגיה, אבל נותנת מבט מהיר, מעניין והתרשמות בהחלט מדויקת. זה קצת כמו ללכת לרופא ולספר לו מה אתה מרגיש. תוך זמן קצר, הרופא כבר ישער מה יש לך, וזה כוחה של הנומרולוגיה. אבל אם הוא יבחר לשלוח אותך לצילום רנטגן - זה אסטרולוגיה. הנומרולוגיה היא קלילה ופרקטית ולכן בהרבה תוכניות רדיו אוהבים להעלות נומרולוגים לשידור.
 
קלפי טארוט -  נהדרים במתן תשובות על שאלות ספציפיות, מה שלא ניתן לראות באסטרולוגיה ונומרולוגיה. למשל באיזה מוסד ללמוד, קנייה מסוימת. בחיזוי הם טובים רק לשנה, ועדיף כבר לסמוך על 2 השיטות הקודמות. מצד שני, הם נהדרים במתן תשובות על שאלות נקודתיות. כמו לקבל החלטות על איזה עבודה לבחור, עתיד מערכות יחסים ספציפית ועוד. לא סתם מגדת עתידות בוחרת בכלי זה!
 
תקשור -  התקשור מצוין לתובנות, להבהיר רגשות כמו מערכות יחסים, לתת להבין מצבים, לגלות יעוד, פוטנציאל וקרמה ועוד. הוא מאפשר לקבל מסרים גבוהים והדרכה, אך לעיתים קצת בעייתי כאשר מדובר על עתידות. תקשור מאפשר לקבל תובנות חיים שלמות, מראה לנו את עצמנו מבפנים, מאפשר שינוי אישי רב. הוא כמו שיחה עם "הנשמה" שלנו! זהו כלי מדהים להבנה עצמית ולהתפתחות אישית. ניתן לראות בו בבהירות: רגשות, הרגשה פיזית ונפשית, יעוד רוחני, מצבים רגשיים, מערכות יחסים ועוד. מתקשרת טובה תדע להוריד את המסרים הגבוהים למציאות היומיומית שלך, ותסייע לך להפיק לקחים להמשך הדרך.

סודות הקבלה היהודית – ישנם מיסטיקנים הנסמכים על מסורות מיסטיקה עתיקות שנשתמרו לאורך השנים. ישנן תפילות, פסוקים ומזמורים להסרת עין הרע, לפתיחת חסימות ולזימון אהבה לחיים. חשוב בתחום זה לבחור מיסטיקן אמין שאינו "מאלתר" פתרונות, אלא נסמך על מסורות בדוקות שאכן מסייעות לשיפור החיים.

שיטות אינטואיטיביות נוספות - ישנם כלים רבים שהם לא מהמקובלים. למשל פתיחה בתהילים, פתיחה בשמן, בקפה, בספרי קודש אחרים, בשיטות כמו אסטרולוגיה סינית או הודית, קלפי אושו, קלפי מודעות שונים. זה די דומה לפתיחה בטארוט, ולכן זה טוב למענה על שאלות נקודתיות.


ייעוץ נומרולוגי בטלפון


כיצד תפיקי את המקסימום מייעוץ מיסטי?

הייעוץ הטלפוני מאתגר כל מיסטיקן. הלקוח דורש ממנו גם דייקנות וגם מהירות. עלייך לשים לב שאת מקבלת את השירות הכי הולם שרק אפשר. עלייך לדאוג שהזמן לא "יימרח", שיאמרו דברים שעונים על השאלות שלך, שתחושי שהיועץ אומר דברים שבהחלט מתחברים אלייך, ושלא תהפכי את היועץ לכומר וידוי או לפסיכולוג כאשר רק את מדברת והזמן ככה חולף לו ועוד. כל זה מבחינת היועץ אבל יש גם מספר כללים בהם עלייך לנהוג אם את רוצה לקבל את הייעוץ האופטימלי.


איזה נתונים עלייך להכין מראש?

בתחילתו של ייעוץ מיסטיקה בטלפון, יבקשו ממך בד"כ את תאריך הלידה הלועזי ושמך הפרטי.
נדיר שגם ירצו את שם המשפחה.
אם יש לך שני שמות עלייך לציין זאת.
אם בלידתך רשמו אותך אליעזר ואתה קורא לעצמך אלי, גם זה חשוב לדעת.
יש שיבקשו את שם האימא, ובדרך כלל זה השם המקורי שלה.
כאשר הינך פונה לאסטרולוג, כדאי להשיג מראש
שעת לידה מדויקת.
לעתים רחוקות תתבקש לתת תאריך לידה עברי (הוא רשום בתעודת הזהות שלך) ואם לא אז יש לכך מחשבונים.
כאשר ברצונך לשאול על אחרים כמו זוגיות או ילדים, אנא דאגי לזה גם מראש.


תפסת מרובה לא תפסת כלום!

כשאת מגיעה לייעוץ פרונטלי זה אורך לפחות שעה. כאשר את פונה לייעוץ מיסטי בטלפון נשאלת השאלה מהו הזמן הכי סביר. לעתים עומדות לרשותך רק 5 דקות ואת רוצה להכניס לשם חיים שלמים וזה לא יעבוד.
גם לוקח זמן עד אשר את מוסרת את הנתונים והיועץ מחשב את החישובים או מעלה אותם על המחשב כאשר מדובר במפות אסטרולוגיות. זה יכול לקחת בערך 3-5 דקות (זמן סביר בהחלט).
מומלץ קודם כל לתת את הנתונים ורק אז לשאול את השאלות, כי רבים מאיתנו המיסטיקנים עם חשיבה רב מערכתית, כאשר אנו כבר רגילים לחשב ולהקשיב באותו הזמן.


אז מהו הזמן המינימלי לייעוץ איכותי?

לדעתי לפחות 20 דקות, ויש לקחת את זה בחשבון. חצי שעה זה כבר יותר מעמיק, כאשר ייעוץ מלא אורך שעה ומעלה, ומאפשר להתעכב על מגוון שאלות/בעיות מתחומי חיים שונים (זוגיות, פרנסה, בני משפחה, עתידות וכו').


אל תצפי למשחק של ניחושים!

מיסטיקה זה ממש ידע, וזה מיומנות אותה קונים משך שנים רבות. משום מה רווחת בציבור הרחב הדעה, וזה בהחלט באשמת אמצעי התקשורת, שמיסטיקן חייב להוכיח עצמו על ידי כך שהוא מפליא בניחושיו. שהוא למשל יזרוק שמות, ינחש מזלות של אנשים קרובים יעלה על מספרי בתים וכו' וכו'. אין לכך שום קשר למקצועיות או למיומנות, משום שלאו דווקא המנחשים הדגולים הם אלה שיודעים לחשב את חישובי העתיד.

לגיטימי לבקש ממיסטיקן "שיוכיח" עצמו, אבל זה ניתן לביצוע כאשר מנהלים שיחה נינוחה עם כל הפרטים הרלוונטיים של הלקוח. המיסטיקן יצייר לך את תמונת החיים שלך, את המבחנים שעברו עליך, את הגילים המשמעותיים בהם היו לך תפניות בחיים. זה הרבה יותר אמיתי מאשר שהוא "ינחש" שיש לך "דודה בשם בלה".
לכן גם אין טעם בשיחת ייעוץ טלפוני לומר "נו תגידי לי את דברים על עצמי וככה אדע שאת טובה". עלייך להאמין שהדברים אשר נכתבו על המיסטיקן באתר הינם אמיתיים, אחרת הוא לא היה שם.


לא לנדב יותר מדי מידע אבל גם לא להיות "בונקר"

השתדלי להיות מאוד תכליתית. שאלי את השאלות בלי לספק יותר מדי היסטוריה. זה מיותר לומר למשל:
"חיינו יחד 3 שנים. מתוך זה רבנו 3 פעמים ופעמיים הוא עזב את הבית, וכעת אני חושבת שהוא יוצא עם אחרות, למרות שכל פעם הוא מתקשר, ואז הוא בא ומתראים והוא שוב נעלם ולא עונה לי לטלפונים, כאשר הוא כל הזמן מחובר בוואטסאפ...."
מצד שני זה גם לא יעיל לזרוק ככה סתם באוויר: "אז תגידי לי מה את רואה שיהיה בינינו".

הכי טוב לומר: "אני רוצה לבדוק את עתיד מערכת היחסים שלי עימו, כאשר כרגע אנו בקשר רופף אחרי שבעבר היינו 3 שנים ביחד".


להלן דוגמאות נוספות לשאלות שמנוסחות היטב:

"אני גרושה מספר שנים ורוצה לדעת מתי יהיה פרק ב'"
"מחפשת קידום בעבודה או העלאה בשכר, האם זו תקופה טובה?"
"עזבתי עבודה לפני 3 חודשים מתי אמצא?"
"האם נחזור לקשר? או שמתי את רואה מישהו אחר?"
"האם את רואה אצלי היריון בשנה שנתיים הקרובות?"


זכותו של היועץ לראות מה שהוא רואה

אתה לא חייבת לקבל את מה שהוא אומר, אבל את גם לא יכולה להלחיץ אותו שיאמר לך את אשר אתה מצפה לשמוע. יש הבדל גדול בין יעוץ מיסטי לבין רצון לקבל ברכה נוסח "לשים פתק בכותל".
עלול להיות שאת מתקשרת כדי לקבל חיזוקים למה שאת "כבר יודעת", למשל שהשנה תהיה חתונה. הבעיה מתחילה כשאת מתחילה "להפעיל מניפולציה".
"אבל אמרו לי שהשנה אמצא זוגיות".
"אמרו לי שאנו זוג מהשמים".

כשאת עושה זאת, ולעתים בלי לשים לב, את בעצם מתערבת בייעוץ. מצד אחד את והיועץ עלולים להיכנס לויכוח של כוחניות ואגו מי יותר צודק, ומצד שני היועץ עלול לוותר לך, העיקר כדי לרצות אותך. במקרים קיצוניים גם יש כאלה שמנתקים את השיחה, כי הנה לא קיבלו את המענה שרצו לשמוע. הכי טוב זה להקשיב, לשאול שאלות ולבחון את הדברים בשיתוף פעולה עם המיסטיקן.


ייעוץ קבלה בטלפון - פתיחה בתהילים



מרוב אינפורמציה עלול להיות לך "סלט בראש"

יש כאלו שמדלגים בין מיסטיקן למיסטיקן במסגרת ייעוץ מיסטיקה בטלפון, ואין בכך פסול. אבל יש כאלו שנוהגים לפנות אבל גם לעשות ממש "משאל" תוך כדי כך שהם אפילו מוצאים לנכון לציין שזה אמר ככה, והיא גם אמרה ככה, וההוא אמר דבר הפוך.
זה לא תורם כלום ליעילותו של ייעוץ מיסטי בטלפון, ואת עלולה לצאת עם "סלט בראש", של איך זה שאמרו לך דבר והיפוכו.

אם את פונה לכמה מיסטיקנים שונים, שמרי את הנאמר לך לעצמך, ותנסי אולי למצוא איזה שהוא מכנה משותף בין הדברים, גם אם זה מנוגד. למשל, אם נאמר לך שגם יש לך וגם אין לך זוגיות השנה, אולי זה משום שעלייך לעשות את ההשתדלות המתאימה על מנת שדברים כן יקרו.

ביהדות יש ביטוי שאומר,"עשה לך רב", כלומר תדבק באדם אחד וזה בהחלט נכון. לכן כדאי שתבחרי את היועץ שהכי יתאים לך, עם אופציה לשמיעת דעות נוספות פה ושם, או שבמשך הזמן תביני שלכל אחד המיומנות שלו אם אתה רוצה לפנות לכמה.


זכותך לדעת "מאיפה הוא מביא את זה"

יש מיסטיקנים שיעמיסו עלייך נתונים רבים. יתארו את כל מערכי הכוכבים בשמים ואת לא בדיוק תביני מה נאמר. אבל יש גם כאלה אשר יענו לך בצורה לקונית ומינימאלית, מבלי שתביני מאיפה הוא מביא את זה. במצבים כאלו, לגיטימי בכל זאת לדעת, כיצד המיסטיקן הגיע למסקנה.

גם כאשר מדובר בתקשור, תוכלי לבקש מהמיסטיקן שיפרט לך למה למשל היועץ מרגיש שבן הזוג לא מספיק מעוניין בקשר. בקשי לדעת מניין דברים נובעים, כדי שתוכלי לקשר אותם לתחושות שלך ולחוויות החיים שלך. בסופו של דבר, ייעוץ מיסטיקה בטלפון נועד לספק לך תובנות לחיים.


את זו אשר צריכה לקחת אחריות על החיים שלך!

עלייך להבין שיש גורל אבל גם יש בחירה, כאשר זו נעשית על סמך גורל נתון.
כלומר, אם היועץ רואה שצפויה תקופה של קשיים בזוגיות, את זו אשר תחליט כיצד להתמודד עימם.

יש כאלה שיאמרו לך שעשו עליך חסימות, עין הרע, כישפו אותך וכו'. אני לא נכנסת כרגע לויכוח אם זה נכון או לא. זה לא משנה אם זה חסימה, או שמא הכוכבים פלוטו או שבתאי "דופקים לך את הצורה" בתקופה הקרובה.

יותר חשוב שתביני כיצד את מתייחסת לדברים ומתמודדת עימם. זה גם לא יהיה נכון לתת ליועץ להחליט במקומך מה עליך לעשות. רצוי פשוט לשמוע את ההמלצות שלו.



לסיכום

בטרם תפני לקבל ייעוץ מיסטיקה בטלפון, חשוב שתביני שמדובר למעשה בכלי עזר (יוצא מן הכלל) על מנת לקבל את ההחלטות הנכונות בחיים, ולהפיק את השיעורים שעלייך ללמוד. בסופו של דבר ייעוץ מיסטי בטלפון נועד לכוון אותך בדרך, והוא לא בא להחליף אותך כמו "טייס אוטומאטי". אין הגיון לעשות כל מה שנאמר לך כמו תורה מסיני.

זכרי, מיסטיקן טוב הוא כמו אפליקציית "WAZE" אשר עוזר לך לכוון את הדרך, הוא התמרורים אשר בכל צומת חשובה בחיים שלך.

אז כעת, כאשר אתה מצוידת בכל הידע החדש, הנך מוזמנת להתקשר ולפנות.
מגיע לך!!!

שלכם באהבה גדולה! גלילה המיסטיקנית שלוחה 712, חייגו עכשיו:


072-2731515


רשימת המיסטיקנים המבוקשים ביותר באתר
כמה זה עולה? לחץ לטבלת המחירים
בדיקת התאמה זוגית – לחץ לבדיקה







 

מבצע! קבלו עכשיו בחינם את אוסף הטיפים הגדול של המיסטיקנים הכי טובים בישראל!
שם:
דוא"ל:
תשובות מידיותדיסקרטיות מלאהמיסטיקנים בכירים100% תקשור
חייג עכשיו: 072-2731515