טיהור הבית - מכניסים אהבה ושפע לחיים!

> מרגישים שלא הולך לכם בחיים?
> מצב הרוח ירוד?
> ובכלל, התקופה לא משהו?


כנראה שזהו זמן לחידוש וריענון! כדאי לכם לנסות עכשיו לנקות ולטהר את הבית בעזרת הנומורולוגיה. כן, מספרים יכולים לסייע באהבה ובכסף – ולסלק כל דבר שמפריע. מור המתקשרת (מומחית קלפים ונומרולוגיה) מסבירה איך זה עובד!

כתבה מיוחדת לחג הפסח

טיהור הבית


מור המתקשרת הבכירה, שמתמחה בין השאר בנומרולוגיה וקלפי טארוט, חושפת בפנינו את הסודות הגדולים של טיהור הבית. בכוחו של טיהור נכון להסיר חסימות, קללות ועין הרע. דרך זו הוכחה כיעילה במיוחד להכנסת אהבה לחיים, פתרון משברים וזימון הצלחה עסקית. בתחתית הכתבה ריכזנו עבורכם מגוון טיפים שימושיים.
למידע נוסף אודות מור לחץ כאן

קצת רקע על טיהור - ועל הכוח שלו

הבכור או ביטול עין רעה תורם לשינוי אנרגיות שליליות לאנרגיות חיוביות. רק כאשר אתה נמצא באנרגיה חיובית הדברים יכולים לזרום ולעבוד בפאן החיובי.

פעמים רבות אתם חשים כי דברים תקועים ולא זזים אצלכם, או כל מה שאתם עושים לא הולך: בבית יש מריבות עם הילדים והבעל, בעסקים חלש, לא הולך בעבודה, בחורה רווקה מחפשת אהבה, או ההיפך גבר מחפש אהבה, מצב בריאותי לא תקין וקשה למצוא פתרון.

ההרגשה היא כי כל מה שאתם עושים או מנסים לא עובד, ואז אתם נכנסים לתחושה של חוסר ביטחון. כתוצאה מכך יורד המצב רוח וגם האנרגיות. לפעמים זהו תהליך מהיר ואין בו שליטה.

טיהור הבית מאנרגיות שליליות

ישנן שתי סיבות מרכזיות למצב נפשי ירוד ואי הצלחה:

1. זהו מצב גורלי כאשר הכוכבים עומדים במצב שלילי, ולכן לא ניתן לעשות כלום אלא להמתין שמצב הכוכבים ישתנה למצב חיובי, סיטואציה שיכולה לקחת כשנה שנתיים ואפילו יותר.

2. הכוכבים נמצאים במצב חיובי אבל הדברים לא עובדים כפי שתכננתם. זהו מצב של חוסר אנרגיות בבית. ובמצב כזה, טיהור הבית יכול לחולל פלאים. ממש לפתוח את המזל!

טיהור הבית יכול להכניס הרבה אושר ושמחה לחיים!

לפני 17 שנים כאשר התחלתי את עבודתי בתחום הנומורולוגיה הייתי מאוד סקפטית לגבי הרבה דברים. במהלך עבודתי ולימודיי ומחקרים רבים שעשיתי נתגלו להפתעתי הרבה דברים שלא ידעתי שעובדים. אחד מהם היה טיהור בתים. לא האמנתי שניתן לשנות מצבים שליליים למצבים חיוביים בצורה מהירה כל כך, וגיליתי שהדברים עובדים חזק.

תגובות חזקות מאנשים

קיבלתי תגובות חיוביות מאוד מהרבה אנשים להם עשיתי את תהליך הטיהור. לדוגמה: אשת עסקים שהעסק שלה הלך והתדרדר: בדקתי את המפה שלה והחלטנו על טיהור מיוחד לעסק. עשיתי לה את הטיהור ולאחר חודשיים העסק התחיל לעבוד והיא היתה מאוד מרוצה.

במקרה אחר, בו הגיעה אליי בחורה שהייתה לה בעיה עם  בתה, הן לא הסתדרו וככל שהאמא ניסתה להתקרב אליה, הילדה התמרדה והתחצפה. האמא היתה על סף ייאוש. כאשר היא באה אליי, בדקתי לה את המפה והחלטתי לעשות לה טיהור. לאחר חודש ימים הילדה התקרבה לאם, ולאט לאט הקשר ביניהן נבנה מחדש. היום הן ממש חברות.

הגיע אליי זוג שאהבו מאוד זה את זו אך הרגישו שמשהו מפריע להם ביחד ולא יכלו להסביר מה זה. הם סיפרו לי שכל מה שהם מנסים לעשות יחד לא עובד ובסופו של דבר נוצר ריב. בדקתי את המפה של שניהם והחלטנו ביחד לעשות להם טיהור לאהבה. לאחר שלושה חודשים הם החליטו להתחתן והם מאושרים עד עצם היום הזה.

הגיעה אליי בחורה רווקה לאחר ניסיונות רבים להכיר בן זוג ללא הצלחה. החלטנו לעשות טיהור בית ולאחר שלושה חודשים היא הכירה גבר והיום היא נשואה. ישנן עוד דוגמאות רבות.

מתקשרת שמטהרת בתים

איך זה עובד?

כדי לשנות את האנרגיות בבית, יש להיעזר קודם כל בארבעת היסודות: מים, אדמה, אש, ואוויר. הטיהור נעשה בשילוב נומורולוגיה וזהו המס' הנומורולוגי שאיתו אני משתמשת בייצור האנרגיה בבית או בעסק.

ישנן הרבה שיטות לטיהור בתים וברוב המקרים אנשים אינם משתמשים בעוצמה של האנרגיה הנומורולוגית הקבלית ולכן טיהורים אלה לא תמיד מצליחים. כאשר אני עובדת עם הטיהור אני משתמשת במס הנומורולוגי שזהו המס שמחזיק את אנרגיית המקום שטוהר, ולכן העוצמה היא חזקה מאוד ומשנה את אנרגיה של המקום למצב אליו אני רוצה להגיע. העוצמה היא כל כך חזקה שזה מבטל עין רעה או אנרגיה שלילית לאותם אנשים בבית או בעסק.

הקפדה על 4 היסודות

אני משתמשת עם ארבעת היסודות:
יסוד המים - לצורך כך יש לנקות את הבית עם מים
יסוד אויר - לאחר מכן אני יוצרת יסוד אוויר עם האנרגיה הנומורלוגית שהחלטתי עליה ע"י מרווה ועוד כמה צמחים כדי ליצור את האנרגיה במקום.
יסוד האש - שוב אני יוצרת עם אנרגיה נומורלוגית ע"י נרות וטקס תפילה
יסוד האדמה - ולבסוף יסוד האדמה שקיים תמיד ואין צורך ליצור אותו.

מה משיגים באמצעות טיהור?

טיהור טוב להסרת פחדים, ליצרת הרמונה ושלווה במקום, ליצירת מצב אידיאלי לעשיית עסקים במקום, אווירת ביטחון, שמחה, אנרגיה, שקט נפשי ואהבה, ועשיית החלטות נכונות. מתוך אנרגיות חיוביות אלו אפשר לתפקד טוב יותר בחיים. אני מציעה לא לנסות זאת באופן עצמאי כי אתם עשויים לגרום לאנרגיות השליליות לתפוס מקום חזק במיקום שלכם, ולכן צריך להיות מאוד זהירים.

לאחר ניקוי וטיהור המקום אותו אתם בוחרים יש לחכות עד שלושה חודשים לתוצאות המיוחלות. האנרגיה מתחילה לעבוד מרגע שעושים את הטיהור, לפעמים התוצאות הן מיידיות ולפעמים לוקח קצת יותר זמן מניסיוני זה לוקח בין חודש עד שלושה חודשים כדי לראות את השינוי ממש.

טיהור הבית לפני הפסח

האם ניתן לבצע את הטיהור לבד?

לא תוכלו לעשות את כל הטיהור לבד (ולא מומלץ).
יחד עם זאת, אחלוק אתכם בשמחה מגוון טיפים שימושיים שיכולים וסייע בחייכם האישיים:

> יש לשים מלח גס בתוך שקיות ניילון ולשים בפינות הבית למשך 7 ימים ולילות וזה מנקה אנרגיות שליליות.
> יש לקחת מרווה ולשרוף אותה בכלי ולהסתובב עם העשן בבית זה מנקה אנרגיות שליליות וגם עוזר נגד מריבות בבית.
> לחיזוק אהבה וזוגיות - יש לקחת מי ורדים ולשפוך בפינות הבית לאחר ניקיון יסודי של הבית.
> לרוגע נפשי ושלום בית - יש לקחת הדסים יבשים ולשרוף אותם בתוך כלי ולהסתובב עם העשן ברחבי הבית.
> להסרת פחדים, שחרור ממתחים, התאוששות מפרידה – יש לקחת שרף טורקיז ולשרוף אותו בחדר השינה.
> נגד פחדים – יש לקחת שרף צהוב ולשרוף אותו ולהסתובב עם העשן בבית.
> להשגת רוגע, אהבה וזוגיות טובה – יש לקחת שרף לבן ולשרוף אותו ברחבי הבית.
> לפרנסה טובה וכסף – יש לקחת שרף חום ולשרוף אותו בבית.
> לאנרגיות חיוביות בבית ולאהבה – מומלץ לשים רוזמרין בפינות הבית.

טיפ אחרון – טיהור הבית/העסק דרך הטלפון

ניתן להתקשר אלי (מור המתקשרת שלוחה 333) ולקבל טיהור בטלפון, אני מערבבת כמה חומרים מובחרים לקבלת אפקט חזק במיוחד! לתשומת לבכם, אני לא עוסקת בכישופים אלא רק בטיהור וניקיון מכישופים, עין הרע ותקיעויות.

שלכם באהבה רבה, מור שלוחה 333. חייגו עכשיו:

072-2735186



מבצע! קבלו עכשיו בחינם את אוסף הטיפים הגדול של המיסטיקנים הכי טובים בישראל!
שם:
דוא"ל:
תשובות מידיותדיסקרטיות מלאהמיסטיקנים בכירים100% תקשור
חייג עכשיו: 072-2731515