מכניסים שפע ואהבה לחיים עם דמיון מודרך


> מה הקשר בין דמיון מודרך ומיסטיקה?
> כיצד ניתן לשפר את החיים? להכניס שפע ואהבה?
> מהם הכלים הכי חזקים של דמיון מודרך?

דמיון מודרך היא שיטה שמאפשרת להכניס הרבה אור ואהבה לחיים. באמצעות הירגעות ושליטה על מחשבותינו אנו יכולים לשפר את גורלנו. כמיסטיקנית שעוסקת שנים על גבי שנים בדמיון מודרך – אני מופתעת כל פעם מחדש מהתוצאות החזקות שהיא מביאה!

באמצעות תרגילי דמיון אנשים מוצאים כוחות להתמודד עם בעיות בריאות קשות, אנשים מצליחים למגנט אהבה וזוגיות אל חייהם (אחרי שנים של חיפושים), אנשים משיגים מקום עבודה טוב יותר ואף מחוללים שינויים דרמטיים בחייהם.



טיהור הבית

מור המתקשרת הבכירה שלוחה 333
מתמחה בין השאר בנומרולוגיה וקלפי טארוט, חושפת בפנינו את הכוח האדיר של הדמיון המודרך. באמצעות דמיון מודרך ניתן להסיר חסימות, להגדיר מטרות, להתחזק ולשפר את איכות החיים מן הקצה אל הקצה. בכתבה זו ריכזנו עבורכם מגוון טיפים שימושיים לחיים טובים יותר.
למידע נוסף אודות מור לחץ כאן

להלן כמה עצות להעלאת רמת האנרגיה ולשיפור החיים:

✔ מדיטציה יומית של 10 דקות - בה אתם מדמיינים את עצמכם במקום, ובסיטואציה שאהובה עליכם. זה יכול להיות בעודכם במיטה מוקדם בבוקר, לפני השינה או באמצע היום. רגעים אלו ישפיעו לטובה על השקט הנפשי שלכם במהלך היום ועל רמת הריכוז. כך תקבלו את ההחלטות הנכונות עבורכם.

✔ אהבה עצמית חזקה - אהבו את עצמכם "מכל הלב", לפחות כמו שאתם אוהבים את האחרים. הרשו לעצמכם להיות נאהבים ודאגו לכך שמערכות היחסים סביבכם יהיו מאוזנות רגשית. מי שיודע לאהוב את עצמו, מאפשר לסביבה שלו לאהוב אותו. וכמובן שאדם אהוב הוא אדם מאושר ביותר!

✔ לא לשפוט אחרים ולבקר פחות – לא כדאי לכם לשפוט ולבקר אחרים. השתדלו להירגע מכעסים ולמדו לסלוח. רגשות שלילים (בדגש על כעס) מעכבים אתכם מהתקדמות אל מקומות טובים יותר בחיים ואף פוגעים בבריאות.

✔ היו נאמנים למטרות שלכם - הציבו לעצמכם מטרות ברורות בחיים והיו נאמנים להן - גם אם זה כרוך באובדן של דברים. בדיעבד רק נחישות והתמדה ישיגו את המטרות שלכם. נאמנות לאמת שלנו משפרת את הביטחון העצמי ומסייעת לנו להתקדם במסלול שאנו רוצים.

✔ דווקא כשקשה לנו צריך לפרגן לעצמנו – לכל אחד יש רגעים קשים בחיים ומשברים בהם נגמר הכוח. צריך לדעת לעבור אותם, להתגבר, ובהמשך דברים משתפרים בד"כ. לכן דווקא ברגעים הקשים הללו, עליכם לפרגן לעצמכם, להגיד מילה טובה, ואפילו להתפנק. ממש לקחת הפסקה קצרה מכל הקושי. ההמלצה שלי היא אפילו לעמוד מול המראה ולהגיד לעצמכם מילות אהבה (כמה שזה נשמע הזוי זה פשוט עובד).

✔ ספורט – כלי עוצמתי לשחרור הנפש. לפחות פעמיים-שלוש בשבוע, ולאחר פעילות מומלץ לשכב ולהרגע ל5 דקות, עם שקט מוחלט.

✔ אמונה בנתיב הגורל – לא תמיד ברור לנו לאן מובילים החיים, בטח כשמתחילים דרך חדשה. חשוב שתבינו שלכל אירוע חיובי או שלילי בחיים יש סיבה, ומכל אירוע נוכל ללמוד דברים חדשים. תנו אמון בחיים, בגורל ובייקום. בסופו של דבר "הכל קורה לטובה" ובדיעבד אנו מבינים את משמעותם של דברים.

✔ טיפ אחרון חזק חזק – לחיות כל יום בחיים כאילו זה היום האחרון בחיים שלכם, ונצלו כל דבר שעושה לכם טוב. אין טעם לדחות דברים שאתם רוצים לעשות. פשוט קבלו החלטה לעשות מה שטוב לכם. היום. עכשיו!


ייעוץ אישי בכל שאלה -
דיסקרטי

בכל שאלה או התלבטות, אני זמינה עבורכם. באמצעות המיסטיקה ניתן לקבל מסרים חשובים מלמעלה, מידע לגבי אהבה, כספים, מעברים ועוד. אני כאן כדי לסייע לכם להבין מהו הייעוד האמיתי שלכם בחיים. ברגע שמשלבים את הידע המיסטי עם דמיון מודרך וחשיבה חיובית – מגיעים רחוק!

שלכם באהבה רבה, מור שלוחה 333. חייגו עכשיו:


072-2735186



מבצע! קבלו עכשיו בחינם את אוסף הטיפים הגדול של המיסטיקנים הכי טובים בישראל!
שם:
דוא"ל:
תשובות מידיותדיסקרטיות מלאהמיסטיקנים בכירים100% תקשור
חייג עכשיו: 072-2731515