האם הוא נכון לי? יש התאמה נומרולוגית?


זוגות יקרים! רווקים! רווקות!
אתם בזוגיות או שפגשתם מישהו - ושואלים את עצמכם...


♥ מה יש בינינו?
♥ למה התחברנו?
♥ למה אנחנו מתווכחים?
♥ האם הוא אוהב אותי?
♥ האם הוא רציני? אמין?
♥ יש עתיד לקשר? יש  
התאמה בגורל ?

אז כן, כן, כן - הנומרולוגיה עונה בדיוק על השאלות הללו! וברגע שמשלבים קבלה ותקשור – מקבלים תשובות סופר מדויקות - על המקום. באמצעות בדיקת זוגיות מהירה, ניתן לראות מה מניע את הקשר, מה הוא תורם לכל אחד מכם והכי חשוב – אם יש עתיד!

שרון המתקשרת (233) - מומחית נומרולוגיה קבלית

המומחיות הגדולה של שרון היא ביצוע בדיקת זוגיות מהירה און ליין. מעבר לבדיקת התאמה כללית, ניתן לקבל המון מידע יקר לגבי האישיות של כל אחד, לגבי המניעים שלו, הרגשות שלו והאהבה שלו! שרון זמינה עבורכם לייעוץ מיידי בכל שאלה ובכל נושא - בשלוחה 233. כמו כן, יש לציין ששרון הינה אחת המיסטיקניות המובילות באתר - עם המון לקוחות חוזרים.
למידע נוסף לחצו כאן -
מתקשרת מדהימה

שרון - מתקשרת מדהימה


בדיקת זוגיות -
האם הוא נכון לי?

לפי השמות שלכם ניתן לבדוק איזו אנרגיה אתם מיצרים ביחד. אנרגיה של אהבה, או למידה... ולפי תאריך הלידה רואים מה באתם לתקן בגלגול הזה. בחינת האותיות והמספרים מאפשרת לנו לבדוק אם הקשר הנוכחי עוזר לתיקון שלכם או לא. האם יש בשם של בן הזוג את האותיות שמשלימות אותי או לא? מה אומר השם עלינו והאם נבצע תיקון ביחד או לחוד? הבדיקה מאד מעניינת, מלאת אינפורמציה, ומספקת תשובות מספקות ומלמדות.

בדיקת התאמה זוגית בנומרולוגיה

האם בן הזוג בוגד בי? למה? מה קורה לו?

"אני מרגישה שלבעלי יש רומן מחוץ לנישואין... מה עובר עליו? האם יש סיכוי לקשר? מה כדאי לי לעשות?". לכל אחד יש דחפים מיניים בעוצמות שונות, ולכן אחד יש את "הסטיות" שלו. הנומרולוגיה מראה למשל, שריבוי של הספרה 3 בשם או בתאריך הלידה – מנבא דחפים מסוג זה. בדיקה מהירה, יכולה לספר לכם אם מדובר במשהו זמני וחולף או משהו יותר עמוק ומתמשך. באופן כזה, ניתן גם לבדוק אם בן הזוג בוגד, כמה זמן, מדוע – והאם זה צפוי להיפסק בקרוב.


האם כדאי להתגרש? יש סיכוי לתקן?

בכל קשר יש משברים וקשיים. לפעמים מדובר במשהו נקודתי וחולף ולפעמים מדובר במשבר הרבה יותר עמוק וקשה. הנומרולוגיה יכולה לסייע מאד, ולעזור להבין אם ניתן לתקן את הקשר, לשפר – האם יש בכלל סיכוי?

למשל – אם אתם נמצאים בשנה 8 שלכם, בד"כ לא מומלץ להתגרש. ובשנה מס' 9 דווקא כן... בדיקות דומות יכולות לסייע לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר, שתעשה לך את החיים לפשוטים יותר ורגועים יותר. תנו אמון בנומרולוגיה הקבלית – ותקבלו תשובות מפתיעות! מה יש לכם להפסיד?!

האם כדאי לעבור דירה?

האם הדירה הנוכחית נכונה לי? האם כדאי לעבור בזמן הקרובה? פעמים רבות אנשים מרגישים "תקועים" בדירה שלהם, ולא מרגישים מספיק בנוח. לפי מספר הבניין  ומספר הדירה ניתן לחשב ולבדוק אם האנרגיה של  הדירה מתאימה לשם שלכם, ולתאריך הלידה שלכם. כמו כן ניתן לבדוק עבורכם אם זו השנה המדויקת עבורכם לביצוע מעברים גדולים ולאיזה מס' דירה כדאי לכם לעבור... כל תשובה ניתנת ברגישות, ובהתחשב בנסיבות החיים הנוכחיות.

אני קורס כלכלית – הכל תקוע – למה?

כיצד ניתן להסביר תקופה קשה של קריסה כלכלית, תקיעות כללית, פשיטת רגל, פיטורים? מה קרה שם? למה דווקא לי זה קרה? מה עשיתי לא נכון? בתחום זה יש לנומרולוגיה תשובות פשוט מרתקות! ניתן לדייק ולגלות בדיוק למה זה קרה, אם יש עין רעה או לא, ואם יש גורם חיצוני (בד"כ הכל קשור בנו ולא בגורם חיצוני). כמו כן, הנומרולוגיה מספקת כלים לעתיד – מה כדאי לעשות אחרת? ממה כדאי להימנע? התשובות שמתקבלות הן מפתיעות מאד ומסייעות לצאת ממשברים בצורה מהירה וחזקה.

האם כדאי ללמוד?  
מה הייעוד שלי? 

מתי כדאי לי להתחיל את הלימודים? מה ללמוד? מה הכי נכון לי? במה אהיה הכי טוב? ישנן נוסחאות נומרולוגיות שמאפשרות לחשב את הייעוד של כל אדם, ואת השיעור/תיקון בגלגול הזה. בדיקה מהירה מאפשרת לוודא התאמה בין תחום הלימודים לבין הרצון של הנשמה שלי. הנומרלוגיה מספקת תשובות מדויקות, ובנוסף רואים באיזו שנה אתם נמצאים ממש כרגע ומה השיעור התקופה הקרובה.

יש לך שאלה נוספת? משהו דחוף? התקשר עכשיו אל שרון המתקשרת המדהימה שלוחה 233


072-2735186

 

מבצע! קבלו עכשיו בחינם את אוסף הטיפים הגדול של המיסטיקנים הכי טובים בישראל!
שם:
דוא"ל:
תשובות מידיותדיסקרטיות מלאהמיסטיקנים בכירים100% תקשור
חייג עכשיו: 072-2731515