מה מדליק את בן הזוג שלי במיטה?


> מה הכי חשוב לו במיטה? מה הפנטזיה שלו?
> מה גורם לו להרגיש נאהב? מה מספק אותו?
> על מה כדאי לשים דגש היום בלילה?


לכל מזל יש את הפנטזיות שלו ואת הצרכים המיניים שלו. גלילה האסטרולוגית והמתקשרת המדהימה שלנו (שלוחה 712) חושפת את הסודות מחדר המיטות. כתבה מדהימה שתעזור לנו להכיר טוב יותר את בן הזוג שלנו!

גלילה האסטרולוגית והמתקשרת

לדף האישי של גלילה שלוחה 712 - לחץ כאן


חשוב להבין - הרומנטיקה דורשת מאיתנו המון אומץ, ספונטאניות, וצורך לחוות את עצמנו מתנהגים בסיטואציה עוצמתית מאד ללא הגדרה מראש. לאהוב לשם האהבה מבלי לחשוב על מה ילד יום.


יסוד האדמה (שור, בתולה, גדי)

אנשי מזלות האדמה נוטים להיות בלתי ספונטניים, כבדים ותכליתיים ומעדיפים אולי לפסוח על השלב הרומנטי ולעבור ישר לשלב הזוגיות.

שור

השור יקדיש לרומנטיקה אזור מיוחד שהוא חדר מיטות, שיהיה כמה שיותר ריחני ואסתטי. בליווי מסאז'ים, שמן עיסוי, ג'קוזי ועוד. הכל מתוכנן, גם המקום וגם הזמנים. המפגשים יכללו גם ארוחות גורמה ויין, ומתנות בימי ההולדת. השור ביתי ואם כבר יצא מהבית, יעדיף חופשה בצימר.

אישה שנולדה במזל שור הינה אסתטית, מטופחת ויפה. משדרת תבנית של: "אני יפה, ניתן לקנות אותי". היא עוד מלכתחילה מחושבת, כי החליטה שכעת היא פתוחה לחפש קשר רציני. בכל אופן כאשר החליטה (זה עניין של החלטה ולא של הרגשה) "לצאת לצייד" היא תתווה תוכנית חיזור מסודרת: היא תקבע בדיוק עם איזה טיפוסים היא תצא לדייט, כאשר הכי חשוב הביסוס הכלכלי שלו. היא רוצה מישהו מסודר וקשר בטוח ללא הפתעות וסכנת פרידות.

גבר שנולד במזל שור הינו מהודר מאוד, מנומס, מאוד מתון ובהחלט מקדיש תשומת לב. זהו גבר שידע להחמיא ולפרגן לבת הזוג שלו.

בתולה

בתולה ורומנטיקה זה הניגודים וההפכים הכי גדולים שיכולים להיות. במיוחד אצלה. חלק חשוב בתהליך התאהבות זה החיזור ואצל בתולה מושג זה כלל לא קיים.

האישה הבתולה לא תחזר וגם לא תאמין שמחזרים אחריה.

היא תחוש שהיא מלאה ביופי פנימי אותו הוא צריך לגלות, ותקנא בחברותיה הפחות חכמות ש"תופסות גברים" בקלות, כי לה קשה להתהדר ולהצטעצע משום שהיא רואה בזה העמדת פנים.

היא עדינה, שקטה ומאופקת. יש לה קושי לבטא רגשות, ויותר אוהבת שהשני ייהנה ולכן עלולה לזייף אורגזמות כשהיא ללא הרף שואלת את בן הזוג: "טוב לך? נעים לך?". יש לה גם זיכרון בלתי רגיל לגבי איך היה בפעמים הקודמות, ולכן היא מאוד מיומנת ומחושבת. מבחינתה זה בכלל בושה להראות מיניות או תשוקה, וכאשר היא נענית צריך מאוד לדעת להעריך זאת.

גבר שנולד במזל בתולה אינו שונה בהרבה. הוא מחזר בסימנים, רמזים ומחוות אותם היא צריכה להבין לבד והאהבה שלו מתבטאת בעיקר במעשים.

גדי

גם בין גדי ורומנטיקה אין כמעט שום קשר.

הוא מחזר "לפי החוקים", שזה פרי חינוך או קריאה בספרים, ולפעמים לא ידע מה הוא מרגיש אלא איך צריך להתנהג. הסקס הוא מאוד פוריטני, וכל חריגה מתקבלת במילים "ככה לא נהוג". אולי אישה במזל גדי תהיה נועזת יותר מן הבחור, כי ממנו מצפים להיות ממושמע.
הגבר יימשך למאהבות מבוגרות, והאישה לדמויות סמכותיות כמו הבוס בעבודה, או מבוגר אחר המשמש לה דמות אב.

הגבר הגדי עסוק בעבודה ואין לו זמן לרומנטיקה, וכאשר כבר יצא לדייט יטרח להתפאר, שהוא בא הישר מהעבודה, וכמה ישיבות היה עליו לבטל, ושהיא תעריך את הזמן שהוא משקיע בה.

הוא שואל מתי יוכל לפגוש את המשפחה וגם ייהנה לבלות בחברתם, ויהיה לו מאוד קשה אם ההורים יתנגדו לקשר. הוא שמרני וממוסד, ואולי זה אפילו כבוד מבחינתו להדגיש את העובדה "שהוא לא מחלל את כבוד הבת". יעדיף אפילו להכריז על אירוסין כמקובל בחברות שמרניות, ולא יירתע מאישה מבוגרת או גרושה עם ילדים.

האישה שנולדה במזל גדי מאוד מתרשמת מטיפוסים בוגרים, ידענים, בעלי מעמד וקריירה. היא רצינית ותכליתית, וטורחת להגיד כל הזמן, שהיא לא משחקת משחקים. היא לא תסכים בשום אופן לקשר חלקי כאשר יש אקסית ברקע עמה העניינים בלתי גמורים, או משהו בסגנון.


יסוד האש (טלה, אריה וקשת)

אנו נראה שאנשי מזלות האש הנם ספונטניים, מעיזים, זורמים ומחפשים ריגושים עד כדי היסחפות והתלהבות יתר.

טלה

מזל זה חווה גבהים ותהומות, מתאהב מהר ומתאכזב מהר. הוא צריך להקדיש יותר זמן ל"משחק מקדים". עליו לדעת שאחרי אהבה ממבט ראשון יש גם מבט שני, וזהו תהליך שיוצר עצמו בכל פעם מחדש. הוא אוהב את תחילת הקשר אך מתקשה להתמיד, ועליו פחות לנסות "להוכיח כושר" בכל מחיר.

גבר טלה הוא טוטאלי ומחפש אחר ריגושים גבוהים, רוצה הכול בבת אחת, וכתוצאה מכך לא נהנה מן הקשר עצמו. הוא עלול למהר למיטה, כי לא ינוח עד ש"יכבוש את המבצר" ואז יש סכנה שיאבד עניין כי התלהבותו דעכה.

המיניות תופסת אצלו מקום חשוב שעלול להיות עיקרי וזה מפריע לו רגשית.

הטלה מתקדם מהר מדי, ומיד יצהיר שהוא רוצה הכל, אפילו לגור ביחד, כי הנה מצא אהבת חייו ואחר כך נעלם. רוצה לחוש צעיר לנצח ולכן בכל גיל יחפש רומנטיקה.

אישה טלה דומה לגבר, אם כי אצלה זה יותר בתחום הפנטזיה, אפילו על אהבה אסורה שלעולם לא תגשים. נדלקת מהר וזה מסוכן, למשל באינטרנט. אישה טלה תחצין מיניות, כי רוצה להראות שהיא עדיין צעירה ולכן תתלבש בנועזות, אך לא בטוח שתתרצה בקלות.

אריה

אריה הוא המזל הכי רומנטי שקיים. הוא חי את האהבה וחייב זאת אחרת יסבול. הוא ללא הרף יחפש ריגושים גבוהים ורומנים, והסכנה היא שיהיה מאוהב באהבה וגם יאהב לפי דרכו.

כאשר האריה עושה אהבה, כל העולם נעצר דום, ומעשה האהבה הופך לטכס מקסים וממגנט. החיזור, הכיבוש והבילוי כל כך עוצמתיים עד שקשה לשוב ליומיום האפרורי, והוא חי מפגישה לפגישה, כולל השלמות בטלפון ובמיסרונים.

האהבה נותנת לו כוח, אך הוא צריך ללמוד לחיות במציאות, עם פחות אגו ופחות ריגושים.

גבר אריה עלול להיות מסונוור וחושב שהתאהב, אולם יש פער בין ציפיותיו מבת זוגו לבין מה שקיים באמת. הוא לא רואה את האמת ומתקשה להתפכח, כי הוא רומנטי ושרמנטי מעין כמוהו, ואוהב את מסע הכיבושים. הוא מוחצן  וכל העולם צריך לדעת שהוא מאוהב, במיוחד הפייסבוק שלו שיהיה מלא תמונות. מחפש את הכי יפה בעיר שיהיה לו על מה להתפאר.

אישה אריה גם היא  רוצה שכל חברותיה תדענה על הרומן שלה, ותספר לחברות הקרובות על הריגושים הרומנטיים שלה. היא כמובן יפה ומושכת ואוהבת בילויים, כאשר היא רואה בחבר שלה "חתיך עולמי" והכי מקובל חברתית, וגאה שהצליחה להשיגו.

קשת

סיסמתו היא "אהבה חופשית", ולכן אוהב הכל: את הקוסמוס, אלוהים, אנשים, טבע ובעלי חיים. לכן השאלה היא האם הוא אוהב אותך באופן אישי או במסגרת היקום שהנך חלק ממנו?


הקשת יבלה הרבה בחוץ, בטבע, בנסיעות, בחו"ל, שם ייתן לריגוש להציף אותו. ידבר הרבה על המשמעות האלוהית הנעלה של האהבה, וירגיש כמו חבר בטקס סודי כאשר הוא רק השליח של האהבה תוך חיבור לאלוהים, לטבע וכו'. עליו ללמוד לראות את האחר גם באופן אישי.

גבר קשת אוהב יופי, אחווה ואהבה במובן הפילוסופי, עד כדי כך שמתאים לו להיות גורו ומטיף לאהבה. קשה לו להתחייב, וללא הרף פתוח להצעות רבות. גם אם יוצא עם מישהי, ירצה להיות מחוזר ע"י אחרות.

הכל לגביו צריך להיות כבדרך אגב, לכן לא יקבע פגישה ביום או שעה מדויקים, אלא יאמר: "אני אהיה באזור ואולי אבוא...", ולכן צריך להשיב לו באותו מטבע ולהרפות ממנו עד שהוא יחפש אותך, למרות שזכרונו קצר וזה נשמט ממנו.

אישה קשתית מכריזה ללא הרף על חופש, פתיחות ושלא יכבלו אותה - ועומדת על בילוי משותף עם החבר'ה, כדי שתבחן את בן זוגה מהצד.

תתנהג בישירות ובפתיחות, ותצהיר על דעותיה הנאורות והפתוחות לגבי אהבה, בתקווה שהוא יתאים עצמו אליה, כי היא ללא הרף מחפשת משהו שונה ואידיאליסטי.


יסוד המים (סרטן, עקרב ודגים)

אצל מזלות אלה הרגש נשפך כמים, עד כדי סבל, תלותיות, וחוסר יכולת לשלוט במצב, אבל הם רק יהיו גאים בזה.

סרטן

בני מזל הסררטן מביאים לכך שהם יוצרים ביניהם אינטימיות משותפת שזורמת באופן קבוע. סרטן חי הרבה לפי הזיכרון, ולכן חווה את הבן הזוג גם כשאיננו וכאשר הם שבים ונפגשים, הם כאילו ממשיכים את מה שכבר קיים. הוא יקדיש המון זמן לביחד ולמשחק מקדים. אחרי ארוחה טובה, הוא יעדיף שישכבו יחדיו במיטה, מחובקים ומשתפים חוויות חיים. כשאינם יחד ינהלו שיחות טלפוניות עמוקות לתוך הלילה, ויחושו אחד את השני ממרחקים, תוך כדי החלפת חוויות על מה שחוו.

גבר סרטן קצת חנון וילדותי ומחפש אחר החום של הילדות האבודה. לכן יחפש אישה אימהית, חמה ומפנקת. הוא חסר ביטחון, ואולי נפגע בעבר מנשים תכליתיות ונחרצות, והוא גם  לא המאצ'ו האופייני, ובטח לא חש כמו דון ז'ואן במיטה, כי המיניות חייבת להיות מחוברת אצלו לרגש. לכן יחזר מתוך היסוס מה וישמח שבכלל יעתרו לו, אלא אם כן הפחד מלהיפגע גובר עליו ואז הוא נוטה לברוח ממחויבות רגשית.

אישה סרטן מפגינה חמימות אימהית והופכת להיות "נחמה" לבן זוגה. נמשכים אליה כל הטיפוסים שזקוקים לטיפול ולחום. בצעירותה נמשכו אליה מבוגרים, ובבגרותה צעירים המחפשים דמות אם. חווייתה הרגשית מאוד דומיננטית כי היא מכילה את האחר בתוכה: נותנת כתף, קולטת, מקשיבה. קל להחניף לה ולכן תהיה טרף קל לנשואים מתוסכלים שבקלות "יקנו אותה" במילים כמו: "אף אחד בעולם ובמיוחד אשתי לא מבינה אותי כמוך". גברים יפתחו לבם בנוכחותה, וזה מה שירגש אותה ויגרום לה להתאהב בהם, וזה גם מה שיסלול את הדרך למיטה.

עקרב

מצד אחד נאמן ביותר ומצד שני אובססיבי, קנאי, טוטאלי, כפייתי, שומר טינה, ועלול להיקלע לחיזור גורלי.
דורש נאמנות ושיתוף עד הסוף לטוב ולרע. הוא לא יהסס להציע פתרון, כי רוצה להושיע את בן הזוג באש ובמים, אפילו במחיר של כספים שלא ישובו. בתחילה מסתיר רגשותיו, אבל כאשר התאהב זה קיצוני: כאשר אוהב – אוהב מאוד; כששונא – שונא.

הוא כלל לא נראה מיני כלפי חוץ, אך הוא "מים שקטים חודרים עמוק", ובן הזוג ממש יופתע מביצועיו וההשקעה שלו.

גבר עקרב מאוד נאמן, ומאוד עמוק ומיני. בתחילה לא חש כך, ולכן הולך ונכבש מינית, וזה עלול ממש "לכשף אותו", במיוחד אם רומן מחוץ לנישואין, כי אז לא ידע כיצד להשתחרר. כאשר ייכבש יצהיר אמונים במילים קיצוניות אפילו כמו: "חיי אינם חיים בלעדייך", כאשר הוא ללא הרף מנסה להסתיר את קנאתו.

אישה במזל עקרב עבר עליה הרבה. תהפוכות גורליות, תקופות קשות, משברים באהבה, ושיירה של אקסים מיתולוגיים שכל אחד מהם היה מבחינתה יותר "סוף העולם" מקודמיו. תדגיש את זה ותחמיא לרומן הנוכחי, שהנה הוא זה שגואל אותה ממשבריה, ולכן היא שוב מתאהבת עד הסוף, ונותנת את כל כולה. לוקח לה זמן להיכבש מחדש, וכשזה קורה היא שוב לא יכולה בלי אהבה. לכן עלולה להיות קנאית, טוטאלית ואובססיבית, וללא הרף תדרוש מבן הזוג להתגרש במידה ונשוי.

דגים

מזל של פנטזיות, חולמנות, רומנטיקה חלומית. פעמים רבות המציאות נגמרה, אך הפנטזיה נותרה.

בן מזל דגים חייב לחוש רומנטי עד כדי אי מציאותיות. לכן מסוגל לאהבות וירטואליות במסנג'ר או בטלפון. חולם על הפגישה העומדת לבוא וכל כך מפנטז עליה עד אשר עלול להתאכזב. זקוק ללא הרף לתשומת לב, להתחשבות ולחיזוקים, ולכן ירצה לשמוע שוב ושוב כמה הוא נפלא במעשה האהבה.

גבר דגים הינו בדרך כלל חנון, נתון למניפולציות, נוטה להתאהב, פסיבי, קורבני, מחכה שיחזרו אחריו ואינו מבין איך בכלל נכנס למערכת היחסים. לכן עלול פתאום לבעוט בקשר, כי חש קורבן. יימשך לנשים חזקות שיתאהבו בו. פעמים רבות, יסרב להודות שנמשך, כי מפחד מאובדן שליטה. כאשר יגלה את ליבו ולא מיד, זה יהיה מלווה בהמון רגש ובביישנות.

אישה שנולדה במזל דגים חיה בעולם הוירטואלי של החלומות ומוסיפה על זה כיד הדמיון הטובה עליה. תראה את בן הזוג כקשר נשמה, כחיים קודמים, "כהתגלמות אלוהית", והוא בכלל לא יבין מה היא רוצה ממנו. אהבתה עלולה להיות רחוקה ופסיבית, מבלי שתגלה רגשותיה.  היא למשל תתאהב במסתורין בבוס, או במורה וכו'. אם תסמיק לא תודה בכך.


יסוד האוויר (תאומים, מאזניים ודלי)

אינטלקטואלים, מדברים הרבה, לא מתחברים לרגשותיהם ולעיתים בורחים מכך.

תאומים

התנהגותו דומה לקשת, בנוסף לדיבורים רבים שהם פתח לבריחה ממחויבות רגשית.

הכל אצלו בית ספר. קשה להבין אותו. הוא מלא תיאוריות על מה זה אהבה, מיניות, אורגזמות עליהם הוא דן באופן כללי, תוך כדי סיפורים על חייו. מדבר לפני, מדבר תוך כדי וגם הרבה אחרי, וגם לא מתבייש לספר לחברה.

גבר תאומים יברח ממחויבות רגשית, ויצור לו בסיס רחב של ידידות או 'יזיזות', תוך כדי כך שהוא ללא הרף בוחן את השטח. עלול אפילו לצאת עם חברות משותפות כשחלק מהן ישמשו לו ידידות לספר להן דברים אינטימיים. הוא במיטבו כשהוא עם החבר'ה, וקשה לו בקשר של אחד על אחד, לכן יעדיף תמיד חברת אנשים נוספים, כאשר הוא בוחן מהצד כיצד היא מעריצה אותו על כך שהוא "מסמר המסיבה".

יש בו מניפולטיביות לא מודעת, שנובעת מפחד ממחויבות ולא מתוך רוע, והוא ישדר מסרים כפולים. אם היא תחוש קרבה הוא יעמוד על כך שהוא לא התכוון אליה באופן אישי. לכן יחזר כדרך אגב: "אז ניפגש ונעשה שיעורי בית יחד, או אני יוצא עם החברה, אז בואי גם את..."
קשה לו לחתוך ולנתק. יגיד למשל שעסוק מאוד בתקופה הקרובה: "זה לא שאני לא רוצה, אני לא יכול". בכך הוא יגרום לצד השני להבין ולוותר. יהיה דיפלומט, נחמד וחביב, העיקר שלא יצא רע, כי "במילא לא היה כלום". קשה להבין היכן עומדים עמו.

אישה תאומים הינה יותר פתוחה ונועזת, מודה ברגשות וגם יותר מוכנה לקחת סיכונים, כי חשה שהיא מחוסנת מפגיעה, כי ממילא ציפתה רק לידידות. מצד שני, עלולה להיות נודניקית וכל הזמן צריכה להיות בקשר. תשאל: "חשבת עלי? למה לא צלצלת?". תסתפק בקשר וירטואלי, העיקר שהוא חושב עליה משך היממה. כשכבר יוצאים, אז בהחלט למקום הומה אדם, כמו מסעדה או ריקודים. חשוב לה מאוד הדיבור, האינטלקט ונושאי שיחה משותפים. רק אחרי שתמצה זאת זה יגרה אותה גם לאינטימיות. לא תסגיר חולשה, ולא תראה יותר מדי שהיא מעונינת. אם בן הזוג חנון, אז תשמח להיות האקטיבית, המובילה, המארגנת והחברמנית, כשהיא כל הזמן דוחקת בו: "יאללה בוא תנסה..."

מאזניים

חרד, תלותי וסובל מפחד נטישה. קשה לו לסרב או לפגוע באחרים, ולכן עלול להיות מרצה.

יעשה הכל כדי להנעים לשני את הזמן. ילמד את כל מה שהוא אוהב ומרגש אותו, ויפתיע במחוות. אוהב לשתף ולעשות דברים יחד, ומתייעץ ללא הרף. מקריב עצמו למען האחר ויהיה לו קשה לסרב לפגישה או למפגש אינטימי.

גבר מאזניים מאוד אדיב, מקשיב, ג'נטלמן ומתחשב. מאוד מחמיא לבת הזוג, אבל עלול להיות מרצה, כי לא נעים לו לסרב. כאשר יישאל לדעתו יגיד, "מתי, איך ולאן שאת רוצה". רק כדרך אגב יגיד שאולי עסוק בשבוע הקרוב, תוך אלפי התנצלויות, כשהוא משתוקק שהיא תבין לבד. כשייפרדו, ידגיש שהיא עצמה מוזמנת להתקשר, מתוך זה שהוא רוצה להתחשב בה. הוא תמיד מוכן להקשיב לה, לעזור ואפשר לסמוך עליו. עלול להיכנע לאקסית או לגרושה שאינה מרפה, ולהקריב קשר שהרבה יותר טוב לו.

אישה מאזניים - מראש באה מתוך ויתור, הרמת ידיים ומוכנה להסתפק "באיזה שהוא קשר", העיקר שגם לה יהיה מישהו לצאת עמו. תכרכר סביבו בעודף תשומת לב, כי יש לה כל כך הרבה מה לתת, כאשר "הלקבל" לא כל כך רלוונטי עבורה. היא נעימה מאוד, כובשת, משמשת לו אוזן קשבת, מתנדבת להשכין שלום ולדבר עם אחרים עבורו, כי יש לה תושייה רבה ביחסי אנוש. עלולה אפילו לוותר או לא להילחם על מקומה כאשר צצה האקסית או הגרושה.

דלי

יוצאי דופן, מרדניים, פרובוקטיביים ובכל רגע מוכנים "לצאת מן הארון".  רואים בשני קודם כל "בן אדם" לפני גבר ואישה.

מאוד מיוחד, ומוכן לחקור כל מיני צורות של אהבה שמשולבים באופן הדוק עם ידידות ורגש. האהבות יכולים להיות גם חד מיניות, או אפילו מעורבות. הוא מצהיר מראש, שהכל הרפתקה שהוא מוכן להתנסות בה.

גבר דלי הינו טיפוס מרדן ויוצא דופן, ולא איכפת לו גיל, גזע, דת או רקע חברתי. ידידותי אפילו יתר על המידה ומשמר ידידות לנצח. הודף בתוקף התקפות קנאה, כי זה בהחלט לגיטימי בעיניו שימשיך קשרי ידידות. כשבת הזוג תתלונן שהוא ללא הרף רץ לעזור לידידות שמנצלות, הוא אפילו יכעס. הפעילות החברתית חשובה מכל דבר ואולי אפילו הכירו על רקע משותף כמו תנועת נוער, מפלגה, או כל אירגון חברתי אחר. לכן כל הזמן ידגיש שמה שבעיקר מאחד אותם זה האידיאלים המשותפים. כאשר הוא מנתק, זה עובר למצב ידידות ולא מבין במה פשע, ולמה היא מסרבת לכל קשר.

אישה דלי בכלל מאמינה שכולנו מקורנו מעולם הנשמות בטרם החלוקה לגבר ואישה ולכן כולם אחד בעיניה. משום כך היא תהיה אחת מהחבר'ה, וזה יהיה מבזה בעיניה להדגיש את נשיותה, ולעתים היא גם טיפוס של "טום-בוי". יותר מכל היא מבינה לליבו של המין הגברי, וחשה כחבר הכי טוב שלהם מתוך סולידריות ורתיעה מנשים אינטרסנטיות "פולניות".

בחיים היא לא "תעשה עיניים לגבר" כדי לכבוש אותו, ותיעלב אם מה שחשוב לו זה רק מראה חיצוני. היא תצהיר בגלוי שהיא  לא "יצאה לציד", כי היא בכלל לא זקוקה לגבר, ובכל רגע מוכנה להיות חד הורית. לטובתה ייאמר, שהיא תזרום ותשדר המון עוצמה ואי תלות, מלווים בסימפתיה ובידידות עמוקה. עליה להיזהר שלא להישאר בסוף לבד, כי גברים יפחדו ממנה.

לסיכום

המזל האסטרולוגי מלמד המון על כל אחד מאיתנו. חשוב לזכור, שכדי לקבל תחזית/ייעוץ סופר מדויקים, רצוי להרכיב מפת לידה שלמה. לצורך כך, רצוי להכין לפני שיחת ייעוץ את זמן הלידה המדויק. גלילה האסטרולוגית והמתקשרת (שלוחה 712) מספקת ייעוץ אסטרולוגי אישי בכל שאלה ובכל נושא, תוך התמחות מיוחדת בתחום הזוגיות והאהבה.

שלכם באהבה גדולה, גלילה שלוחה 712, חייגו עכשיו:


072-2735186
 

מבצע! קבלו עכשיו בחינם את אוסף הטיפים הגדול של המיסטיקנים הכי טובים בישראל!
שם:
דוא"ל:
תשובות מידיותדיסקרטיות מלאהמיסטיקנים בכירים100% תקשור
חייג עכשיו: 072-2731515