שעת לידה מדויקת

> מה תעדיף? תחזית מדויקת ב80%? או ב100%?
> רוצה לדעת מתי "בערך" תגיע אהבה? או מתי בדיוק?!
> ומה זה קשור בכלל למשרד הפנים?!


שעת הלידה המדויקת הינה אחד הפרמטרים החשובים ביותר במפה אסטרולוגית אישית. זה נכון, גם ללא שעת הלידה ניתן לראות קווי אופי כלליים, התמודדויות שונות ואף משברים - אך לא נוכל לדעת באיזה תחום בחיים זה קורה! האם בזוגיות? הריונות? כספים? קריירה? שעת הלידה תענה על הכל.

ממש רנטגן של הנפש!

שעת לידה מדויקת - אסטרולוגיה


ההורים שלך זוכרים מתי נולדת? כדאי לבדוק

יש אמהות ואבות שיוכלו לספר מה הייתה שעת הלידה המדויקת (אם הם בכלל מסכימים ביניהם). בפועל, רוב ההורים פשוט לא זוכרים את השעה המדויקת, ומסתפקים בהערכה כללית: "נולדת בשעות הערב...". וגם אם ההורים זוכרים את שעת הלידה, הרבה פעמים היא לא מדויקת ב100%. העניין הוא שבאסטרולוגיה זה לא עובד ככה. צריך שעה מדויקת, וכל דקה משפיעה על המפה האישית ועל דיוק התחזית. למזלנו, משרד הפנים מנהל רישום מסודר בנושא.


משרד הפנים –  טיפ קטן ששווה זהב! 

בשיחת טלפון קצרה למשרד הפנים, תוכל לברר את שעת הלידה המדויקת שלך. מחייגים  3450* ומקבלים את הנתון הכי קריטי שיש עבור התחזית האסטרולוגית הקרובה שלך. ברגע שתקבל את השעה המדויקת, תוכל ליצור קשר עם כל אסטרולוג מקצועי לקבלת תחזית אישית סופר מדויקת, במגוון תחומי החיים: מציאת אהבה, פרידות, נישואין, נאמנות בין בני זוג, פרנסה, קריירה, לימודים, ייעוד בחיים, בריאות, ילדים, פוריות, דיכאון, יציאה ממשברים ועוד.

הורוסקופ בעיתון הוא בדיחה לעומת מפה אישית מדויקת


רובנו מכורים להורוסקופ בעיתון. ולמען האמת, הרבה פעמים הוא פוגע. אלא שתמיד מדובר באמירות כלליות שיכולות לצאת אל הפועל במגוון אופנים. מפה אסטרולוגית אישית, הינה הרבה יותר מדויקת, ומאפשרת לחזות המון סוגים של מאורעות.

איך זה עובד בעצם?


שעת לידה מדויקת מאפשרת להקפיא את תמונת השמיים בדיוק ברגע בו נולדנו, וכך לייצר מפת לידה אסטרולוגית - שהיא ממש כמו צילום רנטגן של הנפש. שעת הלידה מייצרת את "הבתים" במפת הלידה, שמסמלים את תחומי החיים השונים שלנו. כך ניתן לראות כיצד משפיעים הכוכבים השונים על תחומי החיים השונים שלנו. יהיה לנו כסף בחיים או לא? האם נתחתן או לא? מתי? איזה בן זוג נמגנט אלינו? מאיזו ילדות באנו? איזו קריירה נפתח? ומה הכי חשוב לנו בחיים?

מחכים לשיחה שלך!


יש לך שאלה חשובה? התלבטות? המיסטיקנים שלנו מחכים לשיחה שלך 24 שעות ביממה. במידה והנך חובב אסטרולוגיה, אנו ממליצים ליצור קשר עם משרד הפנים, לברר את שעת הלידה המדויקת, ורק אז להתקשר אל האסטרולוגים שלנו. כך נוכל לספק לך את השירות הטוב ביותר!

אסטרולוגית - גלילה

*בהכנת הכתבה סייעה
גלילה האסטרלוגית הבכירה (שלוחה 712)

חייג עכשיו:


072-2735186



 

מבצע! קבלו עכשיו בחינם את אוסף הטיפים הגדול של המיסטיקנים הכי טובים בישראל!
שם:
דוא"ל:
תשובות מידיותדיסקרטיות מלאהמיסטיקנים בכירים100% תקשור
חייג עכשיו: 072-2731515