מיקה - תקשור בשפת החרטומים!

> מה זה תקשור?
> האם יש סוגים שונים של מתקשרים?
> מה מייחד את מיקה המתקשרת המדהימה שלנו?


כל מתקשר, ניחן ביכולת יוצאת דופן לתקשר מסרים מ"עולמות שמעבר". ישנם מתקשרים שרואים תמונות, ישנם מתקשרים ששומעים קולות וישנם מתקשרים שהתקשור מאפשר להם לשדרג ייעוץ נומרולוגיה/אסטרולוגיה "רגיל" לרמות הרבה יותר גבוהות.


מתקשרת בשפת החרטומים

תקשור "משוגע" בשפת החרטומים (מצרים העתיקה)


אם לא ידעתם, מיקה (שלוחה 259) הינה מתקשרת עוצמתית במיוחד, אשר מתקשרת כבר 13 שנה עם מגוון "מדריכים רוחניים" מן העולם העתיק. התקשור מתבצע בפועל בשפת החרטומים של מצרים העתיקה, ועשוי להיראות מוזר מאד למי שמתבונן מהצד. זו תקשור מיידי, על המקום בכל תחומי החיים, כולל בתחום הזוגיות, אהבה, פרנסה, עתידות וגם נושאים כספיים, כולל נדל"ן ובורסה. כמו כן, מיקה מתקשרת במשך שנים בתוכנית רדיו מפורסמת בתחום המיסטיקה.

כיצד נפתחת לתקשור?

מיקה מספרת, כי נפתחה אל התקשור ביום בהיר אחד, וללא התראה מוקדמת. בפועל, לא ידעה בכלל במה מדובר... אלא שפתאום החלה לדעת אודות אנשים כל מיני פרטים אישיים אינטימיים, וזאת מבלי לקבל שם פרטי, תאריך לידה או כל פרט אחר. איך קוראים לך, איך קוראים לחבר שלך, מי פגע בך ומה יקרה עוד שנתיים...

מיקה מיסטיקה

"לא ידעתי אל מי לפנות..."

תוך זמן קצר, הבינה מיקה שמדובר בכוחות שהם הרבה מעבר לאינטואציה נשית רגילה. לאחר חיפושים קדחתניים, הגיעה אל מדריך רוחני בדרום הארץ (צדיק אמיתי שחי כמו האדם הפשוט ביותר), אשר חשף בפניה עולם מיסטי קדום של "יישויות אור" שיודעות את הכל. כיום, מיקה מספרת "שלא ניתן לשקר לה בשום נושא" והיא מספקת תשובה לכל שאלה על המקום, ללא היסוסים.
מתקשרת אמיתית.

תקשור בעוצמה אחרת

לפי מיקה, כל מתקשר שונה בעוצמה שבה הוא מקבל את התקשור. אצלה, התקשור נעשה בצורה עוצמתית כל כך עד שבמהלך התקשור היא מדברת בשפת החרטומים העתיקה ממצרים, שפה שלא למדה מעולם. בנוסף, מיקה מדגישה כי לא מדובר בכוחות אישיים שלה, אלא בעזרה גדולה מלמעלה, שרק היא מאפשרת לראות את הנסתר, לייעץ בנושאי אהבה ולראות את העתיד.

שיחת ייעוץ דיסקרטית שמשנה חיים


אנשים מתקשרים אל מיקה מכל הארץ, למטרות שונות. מה שבטוח הוא, שיש דברים שרק מיקה תוכל לחשוף בפניכם. תקשור בטלפון ברמה הכי גבוהה שיש. ישנם מתקשרים, שיש להם פשוט כוחות על טבעיים. מתקשרים שיכולים לקבל מסרים אישיים בזמן אמת ולסייע לאדם לפתור את פאזל החיים שלו. רוצה להבין מה זה תקשור? מיקה כאן באהבה גדולה עבור כל מי שמעוניין לקבלת תשובות מהירות לבעיות בוערות. בהצלחה!


מיקה שלוחה 259. חייגו עכשיו:

072-2735186


למידע נוסף אודות מיקה המתקשרת לחצו כאן
מה זה תקשור? כתבה מומלצת

 

מבצע! קבלו עכשיו בחינם את אוסף הטיפים הגדול של המיסטיקנים הכי טובים בישראל!
שם:
דוא"ל:
תשובות מידיותדיסקרטיות מלאהמיסטיקנים בכירים100% תקשור
חייג עכשיו: 072-2731515