מגנוט אהבה ומזל לחיים

> איך ממגנטים בן זוג חדש לחיים?
> איך שומרים על יחסים טובים שכבר יש לנו?
> כיצד ניתן להכניס יותר כסף והצלחה לחיים?  
                                                          

לכל אחד מאיתנו יש המון כוחות! יש לנו בDNA ובתאים את היכולת המופלאה ליצור מציאות חדשה בחיינו. מציאות של שפע, בריאות, אהבה והצלחה. כדי שגם אתם תוכלו למגנט אהבה ושפע – חשוב להבין איך זה עובד.


לימור המתקשרת המדהימה - שלוחה 127

לימור מתקשרת

שלום לכם יקרים – מסר שהועבר  בתקשור# 

היום יש לי מסר עמוק ומאיר לבבות
בו אני מזמינה אותך לצלול איתי לצורת חשיבה חדשה.
אני רוצה להציע לך נקודת מבט אחרת להגשמה.  
מקום בו הבחירה שלך ברגע הזה, יוצרת את הרגע הבא.
בהדגשה שזו בעצם תעודת הביטוח שלנו -
העתיד שאנו יוצרים מהרגע הזה לרגע הבא.
הנטייה של רובנו היא להתבונן אל ההגשמה כמשהו שנמצא אי שם!
אך ההגשמה מתרחשת כאן ועכשיו - הכיצד?
ישנו חוק בייקום: "האדם עושה צעד והאלים מצטרפים!"

לכל אחד יש יכולת בריאה משל עצמו

אנחנו בעצם השלוחות של הבורא, "הבנים והבנות" שלו, ועל כן יש לנו בDNA ובתאים את התכונות האלוהיות של יצירה והשפעה על מציאות חיינו. אנחנו בעצם שלוחות אנרגטיות שמהדהדות אנרגיה. אותה אנרגיה שאנו מהדהדים היא זו שנראה ונחווה בסביבה שלנו.

התדר שלנו ממגנט תדרים אחרים

מכירים את זה שאתם קמים בבוקר, יוצאים לעולם חוגגים ומאושרים ולאן שאתם פונים כולם מחייכים? ולהיפך, ביום שבו אנו כועסים וקודרים, האנשים סביבנו הכי כועסים ומעצבנים? אז זהו שזה לא במקרה. זה מה שזימנו דרך הרטט הזה שקיים בתוכנו באותו זמן. המצב הפנימי שלנו משפיע על האנשים שנפגוש, על התפיסה שלנו ועל המזל שלנו.

ישנם 3 שלבים ביצרת מציאות:

1.  הבקשה
2.  היקום מכין עבורכם את מה שביקשתם
3.  לאפשר לו להיכנס


תרגיל סופר עוצמתי – שמכניס אהבה לחיים!

אני רוצה לתת לכם מתנה. תרגיל פשוט וקל לביצוע, שמסייע למגנט אל החיים משהו ספציפי שאתם רוצים. אני ניסיתי אותו מספר פעמים והוא עובד במדוייק.

התרגיל נקרא: "למה זה כן יקרה?"

1.  מה הדבר אותו אני רוצה?
2.  מדוע אני רוצה את מה שביקשתי?
3.  מדוע זה כן יקרה?

אתן דוגמא איך ניתן לענות על השאלות:

1.  הדבר אותו אני רוצה הוא:  זוגיות

2.  ביקשתי זוגיות כי אני רוצה לאהוב, להרגיש אהובה, כי כשאני על רטט של אהבה כל העולם סביבי אוהב, אני הכי נדיבה וסבלנית כשאני מאוהבת, הכל שמח וזורם. כי אני רוצה להיות בשמחה, להרגיש נחשקת, וכו'.

3.  מדוע זה כן יקרה? משום שמגיע לי, משום שיש לפחות 3 בחורים מקסימים שישמחו ויברכו על אישה כמוני לצידם. משום שאני מאמינה בביחד, אני מאמינה באהבה. אני יודעת שיש לי מה לתת ואני מוכנה לקבל...

ניתן ליישם תרגיל זה בכל תחום בחיים!

אותו דבר ניתן לרשום על משרת החלומות שלי, על בית, על מכונית או על כל חלום גדול... שימו לב שבסעיף השני של התרגיל ("מדוע אני רוצה את זה"), יש לשים דגש על המהות, על איך אני מרגישה או רוצה להרגיש. הרטט של הרגש והתחושה חשובים מאד.
על מנת לזרז את התהליך, העלו את אותם רגשות אותם אתם רוצים לחוות כבר עכשיו, היו שמחים, אוהבים, נדיבים. הרטט של הרגשות הללו ידביק את הדבר אותו אתם רוצים.

לחיות את החלום כאן ועכשיו

בעצם אתם מזמינים את מה שאתם רוצים מתוך זה שזה כבר כאן, יש אותו והוא קיים. ולא מתוך החוסר שיזמין עוד חוסר.... כשרוצים משהו אנו צריכים להתנהג כאילו כבר יש לנו אותו ואז היקום מדביק אותו כי הוא כבר קיים ממילא. אנו מזמינים בעצם עוד ממנו.

יש כאלו שזה בא להם באופן טבעי (ויש כאלו שלא)

מי שחי חיים מלאים, אוהבים ושמחים - כל השפע ידבק ויזרום אליו ללא מאמץ. אחרים צריכים להתאמץ יותר כדי "להעלות את האנרגיה" וכדי להגיע לתדר גבוה לאורך זמן. זה שווה את המאמץ! מאחלת לכם הגשמת חלומות נעימה ורכה ♥


אודות לימור המתקשרת -  שלוחה 127 

לימור מתקשרת

שמי לימור, אני מתקשרת ותיקה, מאמנת (קואצ'רית) ומטפלת הוליסטית.

התחלתי את חיי בדרך הכי נפלאה שילד יכול לצפות.  איפשהוא בגיל שבע חלה תפנית חדה בחיי והייתי צריכה להתבגר במיידי! משם ועד היום כמו רובנו אני חיה מסע חיים לא פשוט ומאתגר ויחד עם זאת זהו מסע מרתק ומספק.

את יכולות התקשור, האינטואיציה, החיבור שלי למקור, הניסיון והטרנספורמציה של חיי - אני מביאה לייעוצים בטלפון. תקשור והעברת מסרים בכל שאלה, על המקום.

אני מאמינה בחופש ("חיה ותן לחיות") תוך כבוד לשונה ממני ולתפיסותיי.

כל אחד מאיתנו ניחן ביכולות בריאה ולמעשה יש לנו יכולות שאנחנו לא מסוגלים לתפוס בכלל. אני כאן כדי לפתוח צוער, חלון לאותן מתנות שקיבלנו רק שאף אחד לא גילה לנו אותן ובטח שלא תרגלנו אותן.

אני רואה כל אחד ואחת מכם כגדולים, ומסוגלים להגשים כל אשר לבכם חפץ ללא קשר לנסיבות חייכם. אולי זה נשמע חלומי ורחוק מהמציאות, אבל אני אומרת שכל מה שאנו חולמים עליו הוא גם מה שאנו יכולים להגשים. החלום עליו הוא המדרגה הראשונה והמשמעותית ליצירה שלו.

אל תפסיקו לחלום לעולם!!!

לשיחת תקשור מיידית יש לחייג:


072-2735186





 

מבצע! קבלו עכשיו בחינם את אוסף הטיפים הגדול של המיסטיקנים הכי טובים בישראל!
שם:
דוא"ל:
תשובות מידיותדיסקרטיות מלאהמיסטיקנים בכירים100% תקשור
חייג עכשיו: 072-2731515