איזה בית נכון לי?

> איזה בית נכון לי? איזה בית נכון לבן הזוג שלי?
> באיזה בית אהיה מאושר יותר? איפה אהיה בריא יותר?
> איך מספר הגורל משפיע עליי בעוצמה כזו?


כל אחד צריך בית אחר! מבחינה נומרולוגית מספר הגורל שלך הוא זה שיקבע איזה בית הכי נכון. לא סתם אומרים "ביתו של אדם מבצרו", שכן אם תגור בבית הנכון יהיה לך הרבה מזל, הרבה אושר והרבה בריאות!

מספר בית נומרולוגי

גלילה הנומרולוגית המדהימה שלנו, שמתמחה בין השאר גם בתקשור ואסטרולוגיה, חושפת בפנינו את הסודות הגדולים של בחירת בית נכון. ניתן להשתמש בסודות אלו לצורך עיצוב מחדש, שיפוץ הבית ואף קניית בית חדש. גלילה זמינה עבורכם לייעוץ בכל נושא בשלוחה 712 - תשובות מיידיות לכל שאלה. גם בנושא בתים וגם בנושא זוגיות ומציאת אהבה!
למידע נוסף אודות גלילה לחץ כאן

לפני שמתחילים!
קודם כל יש לחשב את מספר הגורל שלך.
יש לחבר את ספרות תאריך הלידה ולצמצמם עד לקבלת ספרה אחת בלבד. לדוגמא:
27.8.1975 = 2+7+8+1+9+7+5=39= 3+ 9=12=1+2 = 3

מיהו מספר גורל 1 ואיזה סוג בית הוא צריך?

הוא כל הזמן בריצות ואקשן. הוא  סוליסט, הוא ללא הרף מתחיל דברים, הוא תמיד בריצות ונחפז אל היעד הבא. הוא זקוק למקום מגורים קל גישה וקל שימוש. אין לו זמן לבשל במטבח ולכן המקרר עם האוכל המוכן והמיקרו יתפסו מקום חשוב בחייו. הוא בא והולך ללא הרף, לכן חשוב שיש קל להגיע, שתהיה חניה זמינה, ושאפשר לחנות קרוב לבית.

הוא גם אולי בלגניסט ואוהב את הלבדיות שלו, לכן לא כל כך ירצה לארח אנשים, כי הוא גם צריך את המרחב שלו והפרטיות ולכן גם לא יגור בדירה עם שותפים, והוא גם לא קשור במיוחד לבית מסוים ולכן גם לא איכפת לו לגור בדירה שכורה, או כל כמה שנים לקנות שוב, או להשכיר דירתו ולשכור.
כשהוא שב לביתו כל השכנים ישמעו אותו מגיע, במיוחד בלילות, וגם כשהוא הולך זה ברוח סערה.

מספר גורל 2

אצל 2 הסיסמא היא טובים השנים מן האחד, ולכן הוא יעשה הכל להנעים את שהייתו של בן זוג אפשרי או כל אחד אחר. זקוק לדירה שקטה, במיוחד לכזו שקל לנהל בה חיי זוגיות כי הוא שונא את הלבד. אם לא זוגיות אז ירצה לגור בשותפות, או יחד עם האימא, או עם בן משפחה אחר למשל אימא חד הורית וילד, העיקר שלא יהיה לבד.

הוא זקוק לנפש קרובה עימו וזה יכול להיות גם בעל חיים. או לארח אבל ביחידים ולכן יזמין אליו חבר, ואפילו יטרח בשבילו בארוחה למשל. הבית לא חייב להיות גדול, אבל חייב מותאם לחיים ביחד. לכן חדר המיטות יהיה משמעותי, וגם סלון אפילו קטן ונוח, שיש בו טלוויזיה, פינת עבודה ועוד. הוא יהיה שקט מאוד ובכלל לא ירגישו בנוכחותו בבניין.

לבן הזוג, או במקרה של ילד, כל כך נוח, והוא גם לא בקלות ישחרר אותו, והביחד עבורו זה מאוד שקט ואינטימי. לכן זה ארוחה לאור נרות, מוזיקת רקע שקטה, אור עמום, בכל באווירה רומנטית ונינוחה.

מספר גורל 3

הוא אדם שמח שאוהב את החיים וכך גם נראה ביתו. מאוד צבועי וססגוני ורצוי שיהיה גדול, מרווח ורחב ידיים. הוא אוהב לארח, במיוחד בני משפחה, ובמיוחד ילדים, ואם כבר מדובר בנכדים, הרי שתמיד יהיה שמור לכולם חדרים ברזרבה גם אם אין הם באים לעתים קרובות.
הכל אצלו זה שפע, ולכן המקרר תמיד מלא ולא רק. הוא יותר טיפוס של עוגות, ממתקים, פירות, משקאות, הכל מוכן בין רגע  לכל אורח פורח ואפילו בלתי צפוי, וגם הוא שאינו אוהב להיות לבד יזמין אליו הביתה ויהיה כיף לבוא אליו. מוזיקה, פיצוחים, כורסאות או "פופים" נוחים להשתרע עליהם. הכל אצלו במוגזם, שיא הרגש והאהבה.

ה-3 הוא הטיפוס של הרבה, ולכן יכול מאוד להיות שהארונות שלו מפוצצים, הקירות מלאים תמונות והמזנון מלא חפצים, ולא נותר לבאים אלא להתפעל מהשפע ומהכנסת האורחים.
הוא אוהב מוזיקה, אורחים ואפילו קצת רעש, ולכן נוכחותו תורגש היטב.

מספר גורל 4

ב-4 יש מן השמרנות, מסורתיות וקשר לעבר.
לכן אולי זה בית בירושה, אולי לאריח שההורים הלכו למקום שכולו טוב הוא קנה מהאחים את החלק שלהם וכעת הוא חוזר לכור מחצבתו. לכן הוא חייב לחדש, ולא לחיות בנוסטלגיה.
אולי הוא אפילו גר עם הורה  או קרוב אליו, ובמקרה של אדם צעיר, הוא לא בקלות עוזב את בית ההורים. יכול להיות שגם הוא גדל עם סבתא ברקע שגרה עימו שגידלה אותו.

ה-4 זקוק לביטחון מבחינת מגורים, ולכן דירות שכורות זה לא בא בחשבון.
בסך הכל הוא מאוד ענייני ופרקטי, ולכן לא ירבה בקשקושים וקיטש, אלא רק במה שהכי שימושי עבורו, וככה זה יהיה במיוחד מבחינת הריהוט שעלול אפילו להיות קצת מיושן וכבד.

מספר גורל 5

ב-5 יש מן התיקשורת ולכן ככה גם ביתו נראה. הוא זקוק להמון אוויר, ולכן טוב לו דירה בקומה שהיא לא קרקע עם המון אוויר ומרחב, וכזו שרואים ממנה את הרחוב כולו, כולל מי בא ומי הולך.
הוא ללא הרף מארח אנשים, וביתו פתוח שאפשר לקפוץ אליו בכל רגע, ואפילו "להתנחל בו", הכל באופן בלתי מתוכנן. חלונותיו פתוחים וגם המרפסות שלו, וכאשר זה קיץ, כל השכונה תשמע שיש לו אורחים במיוחד בגינה או על המרפסת.
הבית עצמו מלא ספרים, עיתונים ושבועונים זרוקים בכל עבר, כולל בשירותים והטלוויזיה או המערכת מתנגנים להם ברקע.
5 חייב להיות כל הזמן בתיקשורת, ולכן הבית שלו יהיה הכי מחובר, לטלפונים, וואטסאפ, HI FI, והוא עצמו נע ממתינה לממתינה.

אוכל זה לא הכי חשוב ועדיף שיהיה פיצוחים והרבה שתייה, במיוחד קרה או מוגזת. הבית עצמו רחב ידיים, ויכול להיות שחיים בו מספר אנשים, נניח הבת עם החבר שלה, הבן עם הכלה שלו לעתיד, וזה בכלל לא חשוב אם אין הרבה קשר, העיקר שהם בשטח וגם כל אחד יש לו את הפינה שלו.

מספר גורל 6

אדם נעים הליכות ובעיקר מרצה ועם חוש אסתטי מפותח ביותר, ולכן כל פינה בבית מעוצבת ומתוכננת בנועם. לבקר אצלו זה מאוד נעים ונוח, וכשבאים והולכים ממנו הוא מאוד דואג שלא יפריעו לשכנים.
הוא אחד שדואג לבית, שיהיה תמיד מסודר ונקי, ושהארוחות יהיו מוכנות בזמן. הוא יוצא מגדרו כאשר באים אליו אורחים ואין יותר שמח ממנו כאשר הם רוצים לבוא שוב.
במידה וזו אישה, הרי שהיא עקרת בית למופת, והכל אצלה טיפ טופ, ענייני המטבח, הארונות ובמיוחד הכביסה ואפילו המגהץ.
הוא מאוד מעסיק עצמו עם הנוחיות של אחרים, ופעמים רבות זה על חשבון הנוחיות של עצמו.

מספר גורל 7

ה-7 הוא אדם מוזר ומתבודד מצד אחד, או שהוא חי במן אשליה עצמית מצד שני, וכך גם ביתו. לכן ביתו הוא מקום המפלט שלו, וזה הפינה אליה הוא בורח מהעולם הרחב. לכן הפרטיות שלו מאוד חשובה לו, ולכן ביתו בהתאם יהיה המקום ששייך רק לו ואין הוא בדיוק מכניס אורחים לשם, כי אולי ביתו מלא בניירות ומחשבים ועוד, כי הוא הרי טיפוס של מדען או חוקר, אז הוא עושה את כל זה מהבית.

ל-7 יש גם פנים לגמרי הפוכות ואז הוא המוזר , הלא ברור וחי במן אשליה כמו מזל דגים, שהוא עתיר דמיון ופנטזיה. לכן בהחלט גם יהיה לו בית מיסטי, עם קריסטלים, קטורת, "לונגים" עם גלגל המזלות, ציורים מיסטיים על הקירות ועוד. בשל הקשר שלו לעולם הדמיון הוא יחיה בעולם של סרטים ומשחקי מחשב ובהתאם לכך ביתו. לכן גם  אפשר לתפוס אצלו ראש טוב עם כוס יין ונרגילה, הכל זורם באווירה של שאנטי.
ה-7 לחלוטין לא חומרי, ולכן לא יחשוש לחיות בדירות שכורות וגם קל לו להתנתק ולעבור הלאה.

מספר גורל 8

אדם עם המון אחריות, ואחד שרגיל לעבודה קשה. ביתו חייב לשרת אותו במובן זה. יש אפשרות שהוא הפך את ביתו למקום עבודתו. במידה ולא, הרי שהוא חייב בית שיקל עליו בנושא זה.  הזמן הוא משאב מאוד יקר עבורו, ולכן הבית צריך להתאים לכך. למשל, כשהוא חוזר מעבודתו, הרי שהוא חייב את הנוחיות של ארוחות מוכנות וזמינות, בין אם בת הזוג דואגת לכך, ובמקרה של לבד, ידאג מראש לכמה ימים טובים, ולכן הפריזר הוא ציוד חשוב עבורו.

הבית חייב להיות שלו, גם אם ישלם עליו משכנתא משך שנים רבות מצד אחד, אך לא כל כך ידאג לטפח אותו מצד שני, כי הוא עסוק ביותר. הוא גם לא ישנה בקלות את העצוב במיוחד אם זה בית ירושה, ולכן הבית עלול להיות בעל ריהוט כבד ואפילו מיושן.

מספר גורל 9

הוא חי כמו תייר בעולם הזה ובהתאם לכך גם ביתו. מבחינתו ביתו זה כמו בית מלון אליו הוא בא לישון בלילה, אחרי שמשך כל היום הוא שוטט בחוץ כשהוא רץ מהעבודה ישר למפגשים או לבילויים. קל לו לעבור מדירה שכורה אחת לבאה אחריה, ולכן הוא חי על מזוודות, ויש מצב שהוא טרם פרק וסידר חפציו עד הסוף. הוא גם לא יודע כמה סירים, או מחבתות, או צלחות וכו' יש ברשותו למשל, והוא גם לא מבין מאיפה כל דבר הגיע.

ביתו חייב להיות בגובה, מלא אוויר ואור, ולכן לא איכפת לו לגור ברב קומות בתנאי שזה קומה עליונה, כי הוא מאוד אוהב להסתכל בנוף הנשקף מביתו.

יש לך שאלה נוספת? משהו לא ברור? התקשר עכשיו אל גלילה המדהימה בשלוחה 712


 

מבצע! קבלו עכשיו בחינם את אוסף הטיפים הגדול של המיסטיקנים הכי טובים בישראל!
שם:
דוא"ל:
תשובות מידיותדיסקרטיות מלאהמיסטיקנים בכירים100% תקשור
חייג עכשיו: 072-2731515