הלוואות פרטיות

•    מחפש הלוואה לכל מטרה?
•    מעוניין לקחת הלוואה פרטית מהירה?
•    שמעת על הלוואות פרטיות בתנאים מעולים?


לפני אתה ממהר לקחת הלוואה פרטית חדשה (שצריך גם להחזיר) - מומלץ להתייעץ ולבדוק אם זה באמת הזמן הנכון. מיסטיקנית בכירה תוכל לספק לך תשובות מיידיות למגוון שאלות בתחום העסקי, לרבות פתיחת עסק, הכנסת שותפים, נטילת הלוואה פרטית, קניית נדל"ן ועוד. מעוניין לסגור חוב? מרגיש חנוק? או שאולי אתה מעוניין לשדרג את העסק שלך? מיסטיקנית תוכל לבדוק עבורך בגורל, אם הלוואה היא הצעד הנכון עבורך.

מיסטיקה וכספים

רבים חושבים (שלא בצדק) כי מיסטיקה נועדה לשמש אותנו רק לצרכים רוחניים כגון משמעות, צמיחה אישית, אהבה והתפתחות. אלא שבפועל, המיסטיקה נועדה לשרת אותנו במגוון תחומי החיים, לרבות עסקים, כספים, קריירה, החלטות חשובות והצלחה עסקית. ואכן, ישנם מגוון מיסטיקנים המתמחים בתחום העסקי, ומייעצים לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים על בסיס קבוע. ישנם אנשים שפונים אל הרב שלהם, וישנם אחרים אשר פונים אל המיסטיקן שלהם. אנשי העסקים המפורסמים ביותר בארץ, לא מקבלים אף החלטה עסקית חשובה, ללא ייעוץ והכוונה של איש רוח. מתלבט לגבי
הלוואות פרטיות? התייעץ ואז קבל החלטה!

הלוואות פרטיות

מה הן הלוואות פרטיות?

בכדי לעשות סדר, נתחיל מהגדרה קטנה. הלוואה פרטית היא הלוואה שמתקבלת באופן מהיר מגוף חוץ בנקאי. גופים פרטיים, שאושרו לכך על ידי בנק ישראל, רשאים לתת לך הלוואות פרטיות בהתאם לצרכים האישיים שלך ובלי מגבלות מיוחדות. גם אם הבנק לא מאפשר לך לקחת הלוואה מסיבות כאלה ואחרות, תוכל לקחת הלוואה פרטית מגוף חיצוני בהתאם לתנאים של אותו גוף. הלוואות חייבים להחזיר אחרת מסתבכים. ולכן כל כך מומלץ להתייעץ לפניכן עם מיסטיקן בכיר.

הלוואה פרטית - גם לעסקים וגם לאנשים פרטיים

הלוואות פרטיות ניתנות לכל המגזרים – גם לעסקי וגם לפרטי.
הלוואות לעסקים ניתנות בסכומים גדולים יחסית, בעוד הלוואות פרטיות ניתנות גם בסכומים נמוכים יותר, ע"מ לסגור את המינוס וכו'. תוכל לקחת הלוואה לכל מטרה בקלות יחסית, אך מומלץ לתכנן מראש כיצד תוכל להחזיר אותה בעתיד. תוכל לקבל את ההלוואה בקלות רבה ובלי בירוקרטיה מיותרת. כל שנדרש הוא הוכחת הכנסה ותנאים מינימליים נוספים, והכסף עובר אליך לחשבון, זמין לשימוש, במהירות.

מי הגופים שנותנים הלוואה פרטית?

בנק ישראל נתן אישור למספר גופים לתת הלוואות פרטיות והם:

•    חברות ביטוח
•    בתי השקעות
•    חברות אשראי
•    גופים פיננסיים פרטיים גדולים

כל גוף נותן הלוואות בתנאים אחרים. לכן לפני שאתה מחליט מי מהגופים מתאים לך ביותר תעשה סקר שוק קטן ותבדוק אצל מי מהם תוכל לקבל את התנאים הטובים ביותר בהתאם למצבך הכלכלי האישי. ישנם גופים שיכולים לתת הלוואות בריביות נמוכות יותר או בפריסות תשלום טובות יותר וכיוצא בזה. חשוב להבין שהלוואה אינה רק פעולת העברה של כסף לחשבון הבנק אלא מחשבה עמוקה יותר וכוללת יותר. החזרי ההלוואה חייבים להשתלב בצורה מושלמת ונכונה עם התזרים החודשי שלך. תוכל מראש לחסוך המון כסף אם תבחר בגוף הנכון שעומד בתנאים שאתה בוחר להציב.

מי יכול לתת תנאים טובים יותר?

אם נשווה בין הבנק לבין גופים חוץ בנקאיים נגלה שככל הנראה לבנק יש את האפשרות להעניק תנאי החזר בריבית נמוכה יותר. הסיבה היא שבנק הוא גוף פיננסי עצום המנהל כסף רב תחת חסותו ופועל בחסות המדינה ובנק ישראל. לשם כך הוקמו אותם גופים פרטיים, בדיוק למקרים בהם הבנק לא מאפשר ליטול הלוואה ומגביל את החשבון ואת האשראי של בעל החשבון. אמנם לגופים חוץ בנקאיים יש תנאים מסוימים ללקיחת ההלוואה, אך ברוב המקרים ההלוואה מתאפשרת גם אם החשבון בבנק מוגבל או מעוקל. יתכן ותקבל תנאי החזר בריבית קצת גבוהה מהצפוי בבנק. אך עם זאת תוכל להנשום לרווחה עם הלוואה מהירה, בתנאי החזר נוחים שתעזור לך להתקדם הלאה כנגד כל הקשיים.


 

מבצע! קבלו עכשיו בחינם את אוסף הטיפים הגדול של המיסטיקנים הכי טובים בישראל!
שם:
דוא"ל:
תשובות מידיותדיסקרטיות מלאהמיסטיקנים בכירים100% תקשור
חייג עכשיו: 072-2731515