מה זה תקשור?

> מה זה תקשור? איך זה עובד?
> מאיפה מגיעות התשובות? באיזו צורה?
> מה אנשים שואלים? מה מותר לשאול?


במובנים רבים, תקשור הינו גשר רוחני פלאי בין עולם האור והנשמות לעולם החומר.
במהלך שיחת תקשור ניתן להתייעץ בכל תחום: זוגיות, אהבות, בדיקות, לימודים, החלטות חשובות, מעברים, מצבי רוח, פרנסה, בריאות ועוד. אפרת המתקשרת הבכירה תיתן לכם את הראייה שלה ושל ה"הדרכה" שלה לגבי מה זה תקשור!

אפרת המתקשרת הבכירה

כותבת המאמר – אפרת המתקשרת הבכירה (שלוחה 183)
מספקת ייעוץ בכל תחומי החיים כולל בדיקות אהבה מהירות. מתקשרת נדירה אשר מספקת תשובות במקום, ומקפידה על ייעוץ מדויק ומקצועי.


מה זה תקשור?

יש בעולם המיסטיקה תשובות שונות לשאלה "מה זה תקשור". יש מיסטיקנים ומתקשרים עם גישות שונות, יכולות שונות וטכניקות שונות להעברת מסרים לפונה. בדף זה אציג את הגישה האישית שלי, איתה אני עובדת בהצלחה רבה לאורך השנים.

אז קודם כל לא כולם נולדים עם זה. תקשור זו גם יכולת שמתפתחת עם השנים. אני אישית מוגדרת כבן אדם עם סף רגישות מאוד גבוהה. תמיד הרגשתי דברים בצורה מועצמת אך לא ייחסתי לזה חשיבות וניסיתי לזרום עם האנשים שסביבי כי לא הבינו למה אני לוקחת דברים בהגזמה ולא רציתי להיות שונה ולבד.

איך נפתחים לתקשור?

יש מלא דרכים להתחבר לתקשור ואצלי זה הגיע דרך כל שיטות הטיפול שלמדתי. אותן שיטות טיפול היו מעין אימון ותרגול רוחני שעם הזמן התפתחו ליכולת תקשור. למרבה הפלא או שכמו שאומרים "לא במקרה" - הסדנא הראשונה שלמדתי לפני 18 שנה הייתה סדנת תקשור. ידעתי כבר אז מה הייעוד שלי והיתה עוד דרך ארוכה לעבור.


מתקשרת מומלצת

מה השיטה שלי? כיצד אני מייעצת בתקשור?

ישנן המון דרכים להסביר את עולם התקשור המרתק. במדריך זה אתמקד בהסבר על פי עולם החושים. ביומיום אנו משתמשים בחושים שלנו באופן רגיל: ראייה, שמיעה, טעם, ריח וכו'. במהלך
תקשור אני חווה את החושים מבפנים.

דוגמאות שאולי ישפכו אור על הסקרנות לדעת "איך זה עובד"?

חוש הראייה -

במהלך התקשור אני עוצמת עיניים ומקבלת את המסרים בראיה פנימית. אנסה להסביר למרות שזה לא פשוט להעביר את החוויה במילים.
דמיינו שאתם עוצמים עיניים ובמקום לראות הכל חשוך אתם רואים כמו סרט בטלויזיה. אני לא רואה סרט שלם אלא חלקים רלוונטים ממנו. אני גם לא יודעת איך נראה מי שמדבר איתי בטלפון אז זה כמו לראות צללית או חלק של גוף שקשור בנושא ששאלו.

לדוגמה - טבעת בהקשר לזוגיות, בריכה בהקשר ללקפוץ למים ולהעז, קשתות צבעוניות כשיש מלאך נוכח וכדומה.
כדי לראות אני מבקשת מ"ההדרכה" להראות לי את מה שרלוונטי בלבד. על מנת שזה יקרה אני לא משתמשת בהגיון אלא מבקשת להזיז את המחשבות שלי ולראות נקי וצלול. לא ממני אלא מהמקור העליון.

דוגמא נוספת - אם מישהי תשאל אותי אם כדאי לה להמשיך לעבוד במקום שכבר נימאס לה והבוס לא מעריך אותה מספיק. התשובה ההגיונית והאיכפתית היא לעודד אותה להמשיך הלאה. אז במקום להביא דעה אישית אני מנטרלת את המחשבות שלי ומבקשת לראות צלול מה עולה לגבי זה. ואז, אם לדוגמה יראו לי מטבעות ושפע אני אבין שהמקום עבודה הזה מייצר לה הכנסה שיש בה בטחון כלכלי וצריך לבדוק האם כדאי בכלל לעזוב מקום כזה. ואם למרות השפע יש לעזוב, אז לבקש תשובה איך לעשות זאת בצורה חכמה או אולי לבדוק בכלל האם יש דרך להישאר שם, כלומר לשמור על המשרה אבל לשנות משהו ביחס שהיא מקבלת שם מהבוס. "צרות של עשירים".


כשהתשובה מגיעה ממקור עליון אני לא שולטת במה שמגיע אלא מאפשרת ל"הדרכה" להוביל, לתת זוית ראייה כמה שיותר חכמה, מעצימה ומקדמת. התשובה היא אישית עבור מי ששואל ולא נתונה להשפעות חיצוניות. אתם יכולים לחזק את יכולת הראיה הפנימית על ידי מדיטציות והרבה יותר קל לקבל תשובה נייטרלית מבן אדם שלא מעורב רגשית כמו מתקשר/ת שלא מכירים אתכם.

חוש השמיעה -

למה הכוונה שמיעה פנימית? אצלי אני חווה את השמיעה כמו כשאני נזכרת במשהו שאמרו לי. כלומר זה לא מרגיש כמו קול חזק בתוך החדר שאני יושבת בו אלא כמו תשדורת כזו שמגיעה מהלב. את יכולת השמיעה פיתחתי מעבודה ארוכת שנים עם כלי נגינה, לימוד טיפול דרך קול ועוד הרבה שיטות אשר באופן טבעי שכללו את ההקשבה שלי לדקויות. בדרך כלל זה מגיע בתור צמד מילים או משפט שהוא מסר ולא בתור סיפור ארוך.

לדוגמא - מישהי ששאלה אותי לגבי לימודים ומאיפה יגיע הכסף אז "ההדרכה" אמרה לה את צמד המילים "עזרה מהמדינה". חשוב שתבינו שאני פשוט מעבירה את מה שאומרים לי גם אם אני לא מבינה מה זה. שאלתי אותה האם היא אמורה לקבל באמת משהו מהמדינה והיא אמרה שכן ורק בשנה הבאה. משם המשכנו הלאה להמשך השאלות שלה והבנתי שהבעיה היתה אצלה היתה פחות באם יגיע כסף ויותר בסבלנות שיגיע המועד ועוד ספקות שהיו לה לגבי עצמה ואם הלימודים שתבחר באמת טובים לה.

רגשות ותחושות חזקות בגוף -

חוש "הרגש" או בשפה פשוטה יותר תחושות בגוף, הינו חשוב בצורה בלתי רגילה עבור מתקשרת: חום, קור, עיקצוץ, שמחה, חנק ועוד הרבה תחושות שונות.

"האם הוא אוהב אותי?"
"מה הוא מרגיש לגבי?"
"האם העבודה הזאת טובה לי?"
"כדאי לי לעבור דירה?"

לכל השאלות הללו אני לעיתים מקבלת תשובה בצורה של תחושה.

לדוגמה - האם כדאי לי להישאר בעבודה הזאת? אם עולה תחושה של שמחה אני אשאל מדוע את רוצה לעבור? דווקא מורגש שממש טוב לך שם בלב. משם נתגלגל עם השיחה לדוגמה אם תגיד שרוצה לעזוב בגלל שבעלה לא אוהב שחוזרת מאוחר אבקש את השם של בעלה ונראה מה באמת מסתתר ברצון לעזוב שם ואיזה תשובה מקבלים לגבי זה.

עוד דוגמה לדיאלוג רגשי - כשמישהי או מישהו מתלבטים לגבי זוגיות אפשר להרגיש מה קורה שם או מה עובר בראש ובלב שלכם שלפעמים מתוך עומס רגשי כבר שוכחים את הצפון.

לדוגמה - מישהי שאלה אותי "למה בעלי עונה לי בחוסר סבלנות בזמן האחרון, הוא אוהב אותי בכלל?". הראו לי אותו חנוק ומרוכז בעצמו כאילו בקושי נושם. חנוק זה גרון וגרון זה בעיות בתקשורת כלומר שהוא לא מבטא עצמו מולה. זה אומר שיש דברים שהוא לא אומר לה ומשם ניכנסנו פנימה וראיתי מה עוד.

חוש הטעם -

לפעמים אני גם מקבלת מסרים דרך חוש הטעם. אם אני מרגישה טעם מתוק כמו מיץ פטל זה אומר מתיקות ותמימות, סיגריות כבדות ועוד ועוד... יש לי עוד הרבה דוגמאות לכל מני מסרים שהמלאכים מעבירים לי דרך סימנים מוגדרים מראש. לכל מתקשר/ת זה אישי ויחודי וגם משתנה ומשתכלל עם השנים.


מה זה תקשור

מה זה תקשור? עולם של מסרים

רבים מנסים להבין מה זה תקשור. ברמה האישית אני חווה כל שיחת תקשור בצורה שונה כי זה תלוי בבן אדם שנמצא מולי בטלפון. יש אנשים שהאנרגיה שלהם כל כך משמחת שגם כשאנחנו נדבר על דברים "כבדים" המסרים יגיעו בצורה של הומור ולפעמים יורדות דמעות של צחוק. יש אנשים גבוהים רוחנית שגם אם הם לא יודעים זאת על עצמם אני חווה את התקשור כמו "מסיבה של ישויות אור" ורטט אהבה מאוד גבוה בלב. תחושה של התרוממות.

עם כל מי שמגיע לתקשור אני עוברת חוויה אחרת ואני מודה על הזכות להיות במקום שאני יכולה לחוות מסע של חושים וטיולים גם בלי לצאת מהבית. להתחבר לקשת של רגשות חדשים ולהכיר אנשים דרך הסיפורים שחולקים איתי בפתיחות מלב אל לב.

ממליצה לכם לבוא ברוגע ובהקשבה ללמוד דברים חדשים כי כשפתוחים לשמוע ולקבל אז לרוב גם מקבלים מ"ההדרכה" דברים שהם מעבר לאינפורמציה. כשאתם פותחים לשמוע את המסרים מ"ההדרכה" אתם שומעים דרך הלב ועוברות גם תחושות של ריפוי ושלווה שהם מעבר לחושים הרגילים.

כל מפגש הוא חוויה אנרגטית יחודית לאדם שמגיע והמטרה מעבר לתשובות היא בסופו של דבר להרגיש שלמים יותר ומאושרים יותר.

אשמח לעזור!

באהבה, אפרת.


גם לך יש שאלה בוערת?

אין לך מושג עד כמה אפרת עוזרת לאנשים!
התקשר עכשיו לשיחת ייעוץ מדהימה...


אפרת המתקשרת שלוחה 183, חייג עכשיו:

072-2731515


אפרת המתקשרת הבכירה - לחץ כאן למידע נוסף


 

מבצע! קבלו עכשיו בחינם את אוסף הטיפים הגדול של המיסטיקנים הכי טובים בישראל!
שם:
דוא"ל:
תשובות מידיותדיסקרטיות מלאהמיסטיקנים בכירים100% תקשור
חייג עכשיו: 072-2731515