שיחת תקשור לדוגמא - אפרת המתקשרת

> מה זה תקשור? איך זה עובד?
> עם מי מתקשרים? מי מספק את התשובות?
> מה ניתן לשאול? למה לצפות?


תקשור הינו גשר רוחני עוצמתי בין עולם החומר לבין עולם האור והיישויות. מדובר בכלי מיסטי מיוחד במינו, המאפשר לקבל
ייעוץ והדרכה מלמעלה, בצורה קולעת ומדויקת. במהלך שיחת תקשור ניתן לשאול שאלות בכל תחום: זוגיות, אהבה, לימודים, החלטות חשובות, משברים, פרנסה, בריאות ועוד. בדף זה, אפרת המתקשרת הבכירה תשתדל לשפוך קצת אור על התחום.

אפרת המתקשרת הבכירה

כותבת המאמר – אפרת המתקשרת הבכירה (שלוחה 183)
מספקת ייעוץ בכל תחומי החיים כולל בדיקות אהבה מהירות. מתקשרת נדירה אשר מספקת תשובות במקום, ומקפידה על ייעוץ מדויק ומקצועי.


מתי מומלץ לפנות לתקשור?

בד"כ אנשים פונים להתייעץ ולקבל מסרים בתקשור כאשר ישנו תחום בחיים עם הרבה חוסר בהירות וחוסר צלילות. לרוב מתלווה לכך גם מועקה או תחושה של מבוי סתום בנושא מסויים.

לכל אחד וגם לכם יש יכולת מולדת להרגיש מה טוב בשבילו ומה נכון לו לעשות. אפילו אפשר לומר שכל אחד מחובר לאינטואיציה ולתחושת הבטן שלו ברמה כזאת או אחרת. ועדיין,
מתקשרים מומלצים מספקים זוית אחרת למציאות, זוית גבוהה יותר.

אילו תשובות מקבלים בשיחת תקשור?

כאשר אתם פונים למתקשר/ת אל תצפו לקבל רק תשובה של כן או לא. תשובה כזו יכולה להכניס לחרדה ולחששות ובאופן הזה אתם מעבירים את כל הכח שלכם לאדם חיצוני שאומר לכם מה טוב לכם לעשות עכשיו.

כשאתם פונים לתקשור המטרה של המתקשרת היא לעזור לכם ולתת לכם זוית ראייה שתעצים אתכם ותתן לכם כוחות וכלים בהמשך גם כשאתם לבד ונדרשים להחליט החלטות לאחר השיחה. שיחה טובה היא שיחה שבה אתם גם מקבלים עזרה מיידית (בנושא הבוער) וגם מקבלים כוחות ותובנות להמשך.

תקשור בטלפון

מה המתקשרת רואה שאני לא רואה?

אם כן, מדוע לפנות אל
מתקשרת? מדוע כדאי דווקא במקרה הזה לפנות אל גורם חיצוני מייעץ? כאשר אתם פונים אל מתקשרת אתם למעשה פונים לגורם חיצוני נייטרלי. מישהי שלא מעורבת רגשית בכל הסיפור שלכם ולא מביעה דעה מתוך אינטרס מסויים.

לדוגמה, כאשר אתם מספרים לי על התלבטות האם ללמוד רפואה או גלישת גלים אני לא ההורים שלכם שרוצים לראות אתכם "מסודרים" בעבודה רצינית וגם לא החברה המגניבה שחושבת שגלישת גלים עדיפה. התשובה שניתנת היא תשובה נייטרלית שמגיעה מן האור הגבוה ביותר בלבד ולטובתכם העליונה בלבד - דרך המדריכים שמדברים דרכי.

נכון, הדרכה שעוברת דרך מתקשרת בכירה יכולה לתת אישור להתלבטות ולרגשות שמעורבים בנושא שמטריד אתכם ובכך לתת תמיכה רגשית והכלה להתלבטויות הרגשיות. אך בסיכומו של דבר התשובה במהלך התקשור תהיה נייטרלית מכיוון שהמדריכים הגבוהים רואים את תמונת המצב שלכם מגבוה.

"המדריכים רואים את המצב שלכם מנקודה גבוהה"

כמו שרכב שנוהג בלילה יכול לראות רק עד איפה שהפנסים שלו מאירים כך גם אנחנו בני האדם יכולים לראות צלול ובהיר רק עד מרחק מסויים. המדריכים שלנו, ישויות האור והמלאכים - יכולים לראות רחוק יותר וברור יותר.

דמיינו מעין חללית או לווין שצופה על כל המתרחש מלמעלה ובלי הפרעות. הלווין יכול לראות לא רק את הנקודה שאתם נמצאים בה כעת אלא גם את המרחבים שמסביב. אני מניחה שחלקכם סקרנים האם אפשר לראות בתקשור מה יקרה בעתיד, אז למי שכבר סקרן ושואל אין אפשרות לראות קדימה מה הולך לקרות בעתיד אלא מה הפוטנציאלים להתרחשות, מהם התרחישים האפשריים.


תקשור לדוגמא בנושא לימודים (איפה ללמוד)

לפני כמה שבועות, מישהי שאלה אותי האם הלימודים שהיא מתכוונת להרשם אליהם בעוד כמה חודשים טובים עבורה. היא כבר קיבלה המלצות על המכללה וכבר ממש מרגישה טוב עם העניין ורק התקשרה לשתף אותי כדי לשמוע עוד חיזוקים מההדרכה שאכן ההחלטה שלה טובה.

המסר שקיבלתי עבורה הוא שיש דברים שהיא לא רואה כרגע לגבי מה שהולך להיות בהמשך ושמומלץ עבורה לבדוק עוד מכללות שמלמדות את אותו תחום ושמתחילות בקרוב יותר.

התחושה שההדרכה נתנה לי היתה ממש תחושה של חנק בגרון. התחושה הייתה שמאוד מומלץ שלא לדחות את מועד הלימודים למועד מאוחר יותר. כאשר ביקשתי מההדרכה פרוט למה הכוונה - המסר היה שלא מומלץ לה להרשם למוסד לימודים רק על סמך המלצות של חברות טובות אלא ממש ללכת ולראות פיזית את המכללות.

כאשר שאלתי אותה האם יש עוד מקומות שבדקה והאם הלכה פיזית לראות הסתבר שאכן יש עוד מכללה שמתחילים בה הלימודים בקרוב מאוד והיא לא הלכה לבדוק. למכללה השניה ההדרכה נתנה תחושה פתוחה נעימה וטובה.

זוהי דוגמא מצוינת איך ההדרכה נותנת ראיה מגבוה לגבי נושא הלימודים. לא אמרו לה מה בדיוק יקרה בעוד כמה חודשים אבל נתנו תחושה של איפה זה מרגיש פתוח ונעים ואיפה מרגיש חנוק.

מתקשרת מומלצת בטלפון

שינוי דפוסים בחיים באמצעות תקשור

באותה השיחה ביקשתי מההדרכה לחדד עוד את עניין הבחירה במכללות והם נתנו לה מסר שגם נתן לה טיפ לשינוי דפוסי ההתנהלות שלה ולהרגלים שלה. באופן הזה היא הבינה לעומק את המסר של ההדרכה וגם יכלה להתעצם וללמוד איך לבחור בחירות נכונות בהמשך.

בדרך כלל, בחורה זו מחליטה החלטות חשובות מהראש. כלומר שומעת המלצות, בודקת מחירים ומרחק נסיעה מהבית, ימים ושעות וסוגרת עניין. פה ביקשו להאיר את תשומת ליבה שיש עוד פרמטרים לבחירות שלה שקשורות לבחירה מהלב ובהתאם לתחושות הפנימיות.

אז ברמה הפרקטית ביקשו שתלך פיזית למקומות שמעניינים אותה ותראה איך מרגיש לה המקום שהיא שוהה בו. יותר מכך, מומלץ לבקש לדעת מי המורים שהולכים ללמד אותה ואיך מרגיש לה בנוכחותם. לבקש לפגוש אותם או לפחות לראות אותם מלמדים שיעור ולראות האם היא מתחברת אליהם לא רק כמורים מקצועיים אלא גם כבני אדם.

מסרים של ריפוי לנפש (מציאת אהבה)

הריפוי שהתבקש עבור בחורה זו במהלך התקשור הוא לאזן בין הראש ללב, בין הראש שלה שעובד שעות נוספות לבין הלב שנשכח בתהליך. הסתבר בהמשך השיחה, שישנם תחומים נוספים בחיים, בהם היא מבצעת "בחירות של ראש", כולל בתחומים גורליים ומשמעותיים כמו זוגיות ואהבה. כמובן שמכאן השיחה הלכה והתפתחה לנושאים נוספים.

כאמור, דוגמה זו של
תקשור מראה את האופן שבו ההדרכה רואה את התמונה הרחבה יותר של חיינו ומכוונת אותנו להתבונן על בעיה והתלבטות בחיינו וניתנת כאן הזדמנות לריפוי ושינוי פנימי מהשורש של הבחירות שלנו.

אשמח לעזור ולכוון
באהבה, אפרת.


גם לך יש שאלה בוערת?

אין לך מושג עד כמה אפרת עוזרת לאנשים!
התקשר עכשיו לשיחת ייעוץ מדהימה...


אפרת המתקשרת שלוחה 183, חייג עכשיו:

072-2735186


אפרת המתקשרת הבכירה - לחץ כאן למידע נוסף


 

מבצע! קבלו עכשיו בחינם את אוסף הטיפים הגדול של המיסטיקנים הכי טובים בישראל!
שם:
דוא"ל:
תשובות מידיותדיסקרטיות מלאהמיסטיקנים בכירים100% תקשור
חייג עכשיו: 072-2731515