אליאת - קלף אהבה אופטימי במיוחד!

> מתי תגיע אהבה?
> האם הוא נכון לי? יש התאמה?
> מה אומרים הקלפים?


במשך מאות רבות של שנים, מיסטיקנים בכל רחבי העולם ייעצו בהצלחה רבה באמצעות קלפי הטארוט. מדובר בקלפים מיוחדים במינם המשלבים ידע איזוטרי ממגוון תרבויות עתיקות, כולל הקבלה היהודית (לראייה על חלק מהקלפים מצוירות אותיות בעברית). הקלפים יעילים במיוחד כאשר שואלים שאלה מדויקת בתחום האהבה!

אליאת המתקשרת מומחית הקלפים
שלוחה 192

אליאת פותחת בקלפים

מה תרצי לדעת?


לפני האם הוא נכון לי?
האם יש עתיד לקשר?
האם יש לו רגשות אליי?
האם הוא בוגד?
האם יש התאמה זוגית בגורל?

יש קלף אחד אופטימי במיוחד שמנבא אהבה!

היום נתמקד בקלף אחד, שעשוי במקרים רבים לנבא אהבה טובה ובריאה: קלף 2 הגביעים. שאלתם שאלה בתחום האהבה ויצא הקלף הזה? הקלף מספר על ראשיתה של אהבה... ראשיתה של זוגיות אמיתית. הקלף מראה שקיימים רגשי חיבה הדדיים ויש בסיס חזק להמשך.

קלף 2 הגביעים

קלף שני גביעים זהו קלף שנוטע בי אופטמיות כשאני רואה אותו בפריסה!

מבחינה ויזואלית, מאוירים ע"ג הקלף גבר ואישה, אשר עומדים פנים אל מול פנים, והגביעים בידיהם מוחזקים באותו הגובה. כלומר יש בקלף הזה כנות וגם הדדיות. שני הנחשים מעל הם סמל לרפואה. כך שאם נשאלה שאלה לגבי כיוון מקצועי, קלף זה יכול להראות גם על לימודים בתחום הרפואה, סיעוד, פסיכולוגיה.

האם הקלף מדויק ב100%?

בכדי לספק תחזית מדויקת כמה שיותר, יש לבצע פריסת קלפים המתאימה לסוג השאלה (יש מגוון פריסות קלפים שונות). ברגע שיוצא קלף 2 הגביעים המצוין, צריך לראות ליד אילו קלפים נוספים הוא יצא ומה היחס ביניהם. הפריסה כולה נותנת תמונה מלאה יותר על הזוגיות והיחסים.

הקלף ליד יכול להרוס את האופטימיות...

קחו למשל דוגמא שלילית, בה לצד קלף 2 הגביעים, נפתח קלף 5 חרבות. במקרה כזה ניתן להבין שהקשר עמוס ברגשות, אך גם ביצר הרס. קלף 5 חרבות מראה למעשה שהשואל הוא בסבירות גבוהה בן הזוג שבוגד בצד השני. ייעוץ מיסטי נועד לשקף את פני הדברים, ולהכווין כיצד ניתן להפוך את המצב לטובת השואל.

קלף 5 חרבות

שיחת ייעוץ קצרה של 20 דקות

בשיחת ייעוץ קצרה וממוקדת, אפשר לענות על השאלה שהכי מעניינת אותך בעולם! ניתן במהלך השיחה לשלב פתיחה בקלפים, נומרולוגיה ואף תקשור. המטרה היא לספק תשובות מדויקות על המקום, בכל נושא. הכל דיסקרטי כמובן...

אני כאן עבורך בכל יום

באהבה, אליאת.



גם לך יש שאלה בוערת?
אין לך מושג כמה מדויקים קלפי הטארוט -
התקשר עכשיו לשיחת ייעוץ מפתיעה ומרגשת!


אליאת מומחית הקלפים, שלוחה 192, חייג עכשיו:

072-2735186


למידע נוסף אודות אליאת לחץ כאן


 

מבצע! קבלו עכשיו בחינם את אוסף הטיפים הגדול של המיסטיקנים הכי טובים בישראל!
שם:
דוא"ל:
תשובות מידיותדיסקרטיות מלאהמיסטיקנים בכירים100% תקשור
חייג עכשיו: 072-2731515