ריפוי פחדים ומציאת אהבה!

> רוצה זוגיות ואהבה?
> מפחדת מדחייה? מפחדת שלא תמצאי את האחד?
> מעוניינת לעזור לעצמך למגנט אהבה?


לעולם המיסטיקה והרוחניות חוקים משלו. דומה מושך דומה, ופחדים מושכים חששות ובעיות. התרופה והפתרון למצוקתך היא אהבה, הרבה אהבה. קודם כל אהבה עצמית והערכה עצמית, ובשלב שני הקרנת האהבה לסובבים אותך. נשמע פשוט? פשוט בתיאוריה אך מאתגר לביצוע. בשביל זה אני כאן עבורך!

ריפוי פחדים

סילביה המיסטיקנית שלוחה 265 - מדהימה!

סילביה - מיסטיקנית מדהימה


נשמה גדולה ומדהימה שעוזרת לאנשים למצוא אהבה ואת הטוב בחיים. תשובות מדויקות על המקום, לשאלות הכי חשובות בחיים: מציאת אהבה, בדיקת התאמה, פרנסה, עזיבת מקום עבודה, בריאות, כספים, עתידות ועוד. מומחית אדירה בתחום הקלפים! אינספור המלצות של לקוחות מרוצים, לא תמצאו פותחת בקלפים כה מדויקת!
סילביה המיסטיקנית - מידע נוסף

פחד = מחסור באהבה


אז איך זה עובד בעצם? פחד זו אנרגיה שלילית חזקה – שמתבטאת ברגש, מחשבה או תגובה פיזית.  אהבה היא האנרגיה ההפוכה - חיובית ומבורכת. הפחד סוגר אותנו, האהבה פותחת! פחד = בעיה, חושך, רצון להתרחק ולהתנתק.  אהבה = פתרון, אור, תקווה, שאיפה לאחדות. לכן, פחד ואהבה הם הפכים.

ההגדרה של פחד: “הרצון להימנע/לברוח ממה שגורם תחושה בלתי נעימה”.
הגדרת האהבה: “הרצון להתייחד ולהתאחד עם מה שגורם לתחושה נעימה”.

מי מפחד?

פחד הוא מצב משותף לכל האנושות והוא גם הסיבה העיקרית למחלות נפשיות ופיסיות. הוא הסיבה למלחמות, גזענות, רצח, התאבדויות, משברים נפשיים וכו' – והוא זה שחוסם אותנו מלהשיג הדברים שאנו באמת רוצים בחיים, למשל זוגיות ואהבה.


ריפוי פחדים

מה מלמד אותנו הפחד?

צריך לזכור כי הפחד גם מלמד אותנו דברים על עצמנו וגורם לנו לבצע דברים. זהו למשל אחד הגורמים העיקריים להתפתחות הטכנולוגית והמדע. פחד מצביע על סכנות ובעיות, שאם לא ניכנע להן – נוכל להתמודד איתן טוב יותר. הפחד מסמן לנו בצורה מדויקת את מה שיש לתקן ולשפר.

כשהפחד משתלט

כשהפחד משתלט על הנפש שלנו, ניתן לראות תכונות כמו גאווה, רדיפה אחרי הצלחה, צורך מוגזם להיות בשליטה, חוסר ספונטניות, אגירת נכסים, רדיפת כסף, התבודדות, “פטפטת” מוגזמת, שקרים, חוסר אמון, שנאה, גזענות, התמכרות לעבודה, הימורים, התמכרות בכלל, וכו'.

יש אנשים שממש רגישים – ויותר חשופים

אנשים רגישים במיוחד (יש המון כאלו, כולל מיסטיקנים), חשופים יותר מאחרים לגלים חזקים של פחד קולקטיבי (אלימות בתקשורת, חדשות קשות). אירועים כאלו יכולים להשפיע מיידית על המצב הרגשי והפיסי שלהם, לרעה כמובן. על כן, מומלץ מאד למצוא דרכים להתגונן מהשפעות חיצוניות חזקות. התגוננות אין משמעה הסתגרות והתבודדות, אלא הבנת הדרך בה פועל עלינו הפחד, שהוא במובנים רבים אשליה.


ריפוי פחדים באמצעות מיסטיקה

כיצד נרפאים מהפחד ומתקדמים בחיים?

לאורך ההיסטוריה, הפחד גרם לאדם לפתח כישורים חשובים ואף להתעורר משאננות והרס עצמי שבהם נפלו עמים שלמים. בפועל, כדי להתגבר על פחד, יש קודם להיות בו, להתפתח ורק אז אפשר ללמוד להתמירו לאהבה. בשלב ראשון יש תמיד להבין מה המסר של הפחד, בשלב שני יש לנסות לשחרר אותו ולהתקדם אל עבר המטרה הרוחנית שלנו.

רק אהבה חזקה מפוגגת את האשליות של הפחד

כשהפחד משתלט, יש לנו אשליה שהדברים בלתי אפשריים, מסוכנים, ולא נעימים. רק אהבה מסוגלת לפוגג את הפחד. יותר מכך, כשאנו מלאים באהבה, אין מקום לפחד.

מדוע הפחד הוא אשליה?

פחד מדחייה, פחד מפרידה, פחד מאינטימיות. האם מדובר בדברים אמיתייים? בפועל, רוב המצבים השליליים שאנו פוחדים מהם, אינם נכונים ואינם מתקיימים בסופו של דבר. אם היינו מבינים זאת מראש, יכולנו לחסוך את אנרגית הפחד הזו ולהשתמש בה לחיזוק גופני. מי שמפחד כל היום, מחזק תבניות של פחד ואף מושך אל חייו עוד ועוד מצבים שמהם הוא מפחד. יש לתרגל חשיבה הפוכה ואוהבת, עד שתהפוך להרגל, ותסייע לנו למגנט אלינו מצבים נוחים, נעימים ומספקים. כך נוכל למשוך אלינו מצבים מיוחדים ומאתגרים ולא מאיימים.

עקירה יסודית של הפחד

ישנן מגוון טכניקות שנועדו להפחית פחדים. אך חשוב לזכור, כי מדובר בעזרה נקודתית בלבד. בפועל, רק שינוי גישה עמוק לחיים יכול לרפא את הפחד. יש לעמוד פנים אל פנים מול הפחד. אין טעם לברוח מהפחד או להתעלם ממנו. הרבה פעמים ניתן לדמיין את "הגרוע מכל" ולראות מה זה עושה לנו. זה אף פעם לא נורא כמו שחשבנו מראש מוצפים בפחד. בד"כ כשעולה בנו מחשבה מפחידה, אנחנו ישר בורחים למקומות אחרים...


פחד מזוגיות

להסתכל על הפחדים מבחוץ

מה היה קורה אם חבר טוב היה מפחד מאותה הסיטואציה? מה היינו מייעצים לו? כיצד כדאי לו להתמודד עם זה? כלומר אם נדמיין שדברים קורים לאנשים אחרים, נוכל להבין את הפחד בצורה טובה יותר.

פוחדים מהעתיד ושוכחים להיות בהווה

אנחנו פוחדים מה יהיה מחר, מה יהיה בעוד חודש, מה יהיה בסוף החודש, מה יהיה בדייט וכו' – הכל בעתיד, הפחד הוא בד"כ מפני העתיד. אך אם נחזור אל ההווה ונהיה בהווה, נבין שכרגע הפחד לא קיים. ברגע זה, בין הנשימות, אין שום מקום לפחד, הכל בסדר.

מודעות חזקה היא המפתח

עלינו ללמוד להפוך את האנרגיה ההרסנית של הפחד, לאנרגיה בונה של אהבה. להפסיק להשתעבד לרגשות ולמחשבות שליליים שמציפים אותנו. לשים גבול ולהחליפם במחשבות ורגשות טובים וחיוביים יותר. מדובר בעבודה יומיומית שהופכת להרגל – ומביאה אל חיינו פירות רבים.

מדוע אנשים מפחדים להיפרד מהפחד?

הפחד קשור קשר ישיר לאישיות שלנו ולאגו. "אני ככה" ו"אני ככה"... המון חשיבות עצמית יש לנו. ברגע שנחזיר את האגו לגודלו האמיתי (ונבין שאנחנו בני אדם רגילים כמו כולם) – עוצמת הפחדים תפחת דרמטית ויהיה לנו קל יותר לצאת לדרך חדשה.


אהבה מרפאת פחד

אהבה אסרטיבית עם סילביה המיסטיקנית!

יש לך פחדים? פחד להישאר לבד? פחד מדחייה? סילביה המיסטיקנית מסייעת רבות און ליין, לאפשר לאנרגיית האהבה לזרום דרכך ללא מעצורים. שיטה מדהימה של "אהבה אסרטיבית" שמרחיקה פחד, חרדות, ייאוש, בדידות, משברים, עלבון ועוד מגוון מצבים נפשיים לא נעימים. באמצעות "אהבה אסרטיבית" של סילביה, ביטחונך העצמי והערך העצמי שלך בעיני עצמך יעלו ולעולם לא תרגיש נטוש. זכרי, האהבה פועלת כמגנט – אנשים אוהבים, נמשכים ומכבדים בני אדם שמקרינים אהבה.

מחליטים עכשיו על שינוי לטובה – ויוצאים למסע מופלא של אהבה, הגשמה עצמית ואושר.
יש לך שאלה לגבי זוגיות אהבה, סילביה המיסטיקנית מתמחה גם בקלפים ועתידות!

סילביה מחכה לכם עכשיו בשלוחה 265! חייגו:



072-2735186


 

מבצע! קבלו עכשיו בחינם את אוסף הטיפים הגדול של המיסטיקנים הכי טובים בישראל!
שם:
דוא"ל:
תשובות מידיותדיסקרטיות מלאהמיסטיקנים בכירים100% תקשור
חייג עכשיו: 072-2731515