אלמה - הסרת חסימות אהבה

> למה היחסים שלי עם גברים מסתיימים כה מהר?
> זה בגללי? בגללם? המזל שלי סגור?
> כיצד מיסטיקה יכולה לסייע לי?


מיסטיקנים רבים מספקים ייעוץ זוגי מקצועי, למטרות שונות: מציאת אהבה, הסרת חסימות, החזרת אהובים, זיווג הוגן, חתונה, בדיקת התאמה זוגית, פוריות ועוד.

ההתמחות הגדולה של
אלמה – מתקשרת על חושית (שלוחה 176) היא באבחון והסרת חסימות אנרגטיות, שחוסמות אותנו ממציאת זוגיות טובה, יציבה ואוהבת. חסימות חזקות, שלעיתים נקראות עין הרע, לא מאפשרות לנו למצוא את ה"אחד" שלנו.

אלמה מתקשרת על חושית

מה שחשוב הוא, שבאמצעות המיסטיקה ניתן לאבחן את החסימות ולהסיר אותן! האבחון והטיפול נעשים דרך הטלפון מבלי לצאת מהבית. והתוצאות פשוט מדהימות.


מקרה לדוגמא - עוד קשר שהסתיים לפני שהתחיל...

תמר (שם בדוי) הגיעה אלי בדמעות ומיואשת, שוב קשר שהתחיל בהתלהבות ונראה מבטיח נגמר בחטף. שוב זה קורה לי, היא אמרה. בדקנו מה הדפוס החוזר אצלה ביחסים וכן אמרתי לה שבשביל להשיג ולממש את הדברים שאנו רוצים אנו צריכים לבדוק מה חוסם אותה.

ובכן מה יכול לחסום מאיתנו להשיג את מבוקשנו ולהצליח?

בכדי להצליח לממש משהו בחיינו אנו צריכים שההכרה ותת-ההכרה יהיו בסנכרון. בדרך כלל אנו לא מודעים לאמונות המגבילות שקיימות בתת-ההכרה שלנו. אנחנו יודעים שאנו רוצים קשר זוגי, אך עמוק בתוך התת-ההכרה חבויה אמונה מגבילה כמו למשל "אני לא ראויה לאהבה". האמונה הזאת מחבלת ביכולת המימוש שלנו.

למה יש בי חסימות לאהבה?

כולנו מתוכנתים/מושפעים בצורה זו או אחרת מהאנשים הקרובים והמשפיעים בחיינו וכילדים פרשנו את המציאות בצורה מסוימת ויצרנו מאגר של אמונות מגבילות שלא מסונכרנות עם הרצונות שלנו ומחבלות ביכולת המימוש שלנו. על ידי טכניקה שנקראת קניסיולוגיה, שזה בדיקת שריר או בדיקת תדר אנרגטי (ניתן לעשות גם מרחוק) אפשר לתקשר עם תת-ההכרה ולבדוק את מערכת האמונות של המטופל ואף לנקות אותם זה-מתת ההכרה שלו.

מנקים את החסימות וחוזרים לחיים!

לאחר הסרת חסימה לאהבה, נוצר מצב שהרצון שלנו לממש משהו בחיים מסונכרן עם כל היישות שלנו. אין קונפליקט פנימי ואז המטופל יכול למגנט ולמשוך לעצמו את האנשים והאירועים המתאימים למימוש מאוויו. זה קורה מעצמו באופן טבעי.
מיסטיקה פועלת חזק מאד בתחום האהבה ולא סתם היא כה פופולרית.

תמר המדהימה

עבדתי עם תמר, ניקינו אמונות מגבילות מתת-ההכרה שלה והטענו במקומן אמונות חיוביות. בנוסף עשיתי לה כמה טיפולים אנרגטיים וייעוץ רוחני. לאחר כחודש פגשה תמר בחור מקסים שענה בדיוק לציפיות שלה. כיום הם כבר נשואים, בהריון ומחכים להרחבת המשפחה.


אלמה - מיסטיקה, תקשור והילינג מרחוק

באמצעות קינזיולוגיה ניתן לענות על כל השאלות שלך לגבי זוגיות ובכלל:

 

- אבחון חסימות
- בדיקת התאמה זוגית
- האם הוא נכון לי?
- בדיקת התאמת מזון
- האם יש לך רגישות לגלוטן?
- האם את סובלת מקנדידה?
- אפשרות של אבחון מרחוק, מיסטיקה בטלפון


התהליך שעוברים בייעוץ מיסטיקה שכזה הוא כפול. מצד אחד שוברים אמונות ומחסומים שמגבילים אותנו. ומצד שני מטעינים את הנפש ברגשות/מחשבות חיוביים. רק בצורה כזו ניתן לממש דברים חיוביים לחיינו.

והתוצאה?

את תראי שינוי לטובה מיידי בחייך הפנימיים והחיצוניים. כמו בזוגיות, בעבודה וכו'... דומה מושך דומה, אנרגיה חיובית תמשוך לחייך ארועים חיוביים. אני מאמינה שאנו יכולים להיות שותפים ביצירת גורלנו, יש לנו את הבחירה לחיות מתוך גישה שאנו או קרבנות של החיים, או מתוך חופש רגשי, לקיחת אחריות ויצירת שינוי בחיינו. לכל אחד מגיעה אהבה בחיים!

אלמה מתקשרת על חושית


  

אלמה המתקשרת שלוחה 176. חייגו עכשיו:

072-2735186


למידע נוסף אודות אלמה המתקשרת לחצו כאן


 

 

מבצע! קבלו עכשיו בחינם את אוסף הטיפים הגדול של המיסטיקנים הכי טובים בישראל!
שם:
דוא"ל:
תשובות מידיותדיסקרטיות מלאהמיסטיקנים בכירים100% תקשור
חייג עכשיו: 072-2731515